TerjeFjern Startet 2.November.2016 Link til dette innlegget Startet 2.November.2016 Jeg har blitt eier av en Princess 36 Riviera med 2 stk TAMD 61A. Til våren skal jeg bytte filter osv og lurer på hvor lønner det seg å handle? Antar at Volvo er suverent dyrest men er det andre muligheter? Pleier å handle masse fra USA/England til båter med USA motorer men er novise på Volvo Diesel. Tips mottas med takk Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 2.November.2016 Link til dette innlegget Svart 2.November.2016 Min erfaring er at prisen varierer sterkt. Noe er billigst hos Volvo, noe er greit hos Maritim, og noe er greit fra marinepartsexpress i usa om kursen er greit. Aller billigst er det kanskje å møte opp på en Last/buss/anleggsmaskin forhandler. Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 2.November.2016 Link til dette innlegget Svart 2.November.2016 Marinedeler.no.Kjempe servise og fornuftige priser,om det finnes Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 2.November.2016 Link til dette innlegget Svart 2.November.2016 Bra forbehold,Jakob T Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.