løve Startet 4.November.2016 Link til dette innlegget Startet 4.November.2016 Ser etter boblehavn i Fredrikstad el omegn. Ikke et sted jeg fryser inne og ikke kan bruke båten på pene dagerNoen forlslag ? Moderator har endret emnetittelen. Var opprinnelig Hvor boblehan i Fr.stad hvilket ikke er iht reglene for "Båtforumet".Alle må vennligst lese disse før man poster. Sitér dette innlegget Link to post
succes 42 1980 Svart 4.November.2016 Link til dette innlegget Svart 4.November.2016 Hei jeg lo i fjor i den nye gjestehavna i Fredrikstad ved værstebrua på kråkerøy siden bra med strøm og strømteller på uttaka borghavnevesen har ansvaret vis du er intriserte har jeg tlf nr til han som har ansvaret og prisen er meget hyggelig Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 5.November.2016 Link til dette innlegget Svart 5.November.2016 Mulig jeg er litt treg, men jeg kan ikke helt skjønne behov for en boblehavn hvor man ikke fryser inne. Om man er på et sted vannet ikke fryser, er det sløsing med energi å lage bobler i vannet. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Flid Svart 6.November.2016 Link til dette innlegget Svart 6.November.2016 (redigert) Hvis du ligger i en lun innelukket båthavn, kanskje med tilsig av ferskvann. Her blir det fort is, men det kompanserer de med bobleanlegg. Utenfor havna er det åpent hele vinteren. Her i Moss og sikkert også i Fredrikstad, har vi flere båthavner som har det slik. Ser du poenget? Redigert 6.November.2016 av Flid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.