mats_865 Startet 6.November.2016 Link til dette innlegget Startet 6.November.2016 Hei. På toppen av min fård sitter det en boks med 2 stk flatkontakter for tilkobling av strøm samt et filter for tilkobling av fuel, slik jeg forstår det. Er det noen som kjenner igjen dette eller har slikt sjøl? Hva er det og hvordan kobles det? Noen form for forvarming? Dette er altså en boks som leder luft til motoren, plassert etter intercooleren.. Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 6.November.2016 Link til dette innlegget Svart 6.November.2016 Antar det er ein form for gløding,forvarming med diesel av luften til innsuget.Perkings hadde også dette på noken motorer Sitér dette innlegget Link to post
mats_865 Svart 6.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.November.2016 Takk for svar. Virker logisk, jeg tror også dette er noe slikt. Noen som vet konkret? Sitér dette innlegget Link to post
tb55 Svart 7.November.2016 Link til dette innlegget Svart 7.November.2016 Det er matingen til to glødeplugger (fakkelstart) i innsuget. Ved kaldstart får disse glødetrådene tilført diesel, som antenner og forvarmer luften i innsuget. Dette er for å lette kaldstart. Somregel får potten diesel fra returen fra dieselpumpen. Ser ut som ditt er koblet fra, og sannsynligvis vil du aldrig få bruk for det....... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.