Jump to content

Finnes det noen her som har papirer og data på Princess 330?

Vrod

Recommended Posts

• 2 uker senere...

Mulig du allerede har sett der, men det er altså et dokumentarkiv her der det ligger en del (https://baatplassen.no/i/forum/67-dokumentarkiv/). Nå lå det riktignok ikke noe konkret på Princess 330 etter det jeg såg, men det ligger en del på motor som kanskje kan være relevant og ønskelig for deg også.

Goodspeed

GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370,  Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2

Er det ikke mulig å sende forespørsel til produsenten? Eller er de lite velvillige til å sende informasjon om sine tidligere modeller? Så hvis man kjøper en eldre båt så får man ikke kjøpt kopier av gamle manualer fra produsenten?

For med bil så er det i hvert fall bare å spørre forhandlern så fikser de gamle manualer og håndbøker mot betaling de har det til alle modeller.

De har ikke så mye og bidra med fra Princess men det skjønner jeg båten er snart 30år gammel og fabrikken har flyttet to ganger siden båten blei støpt. Jeg sendte en mail til dem for og få greie på litt av hvert og de svarte høflig på alt jeg lurte på for det om det var litt mangelfullt på noe info. Man finner noe på nettsiden dems men det er begrenset info på heritige siden men der finner du alle båtene de har bygd.

Nå kommer sommeren?

Mulig du allerede har sett der, men det er altså et dokumentarkiv her der det ligger en del (https://baatplassen.no/i/forum/67-dokumentarkiv/). Nå lå det riktignok ikke noe konkret på Princess 330 etter det jeg såg, men det ligger en del på motor som kanskje kan være relevant og ønskelig for deg også.

Jeg har funnet de som ligger der på motorer og det var helt gull så der lastet jeg ned og skreiv ut det jeg kunne ha bruk for så der bør man titte innom av og til hvis man har behov for info.

Nå kommer sommeren?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...