Sjeldenutpå Startet 8.November.2016 Del på Facebook Startet 8.November.2016 Hei :-) alltid krøkje å lage emnetittel.. Eg har nokre RD424 antenne på lur, ei av rd424 antennene hadde tjukk kabel med 2raude og 2svarte strauleiarar, og ei hadde tynnare kabel med 1raud og 1svart leiar. Har dette med lengde på kabel og gjere, eller er det plugg bak på skjermen den skal tilkoblast som avgjer kva kabel ein må ha til antenna? Begge virkar mot C80 display med tynn kabel. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Bassjohansen Svart 6.Januar.2018 Del på Facebook Svart 6.Januar.2018 (redigert) Hei du! En stund siden innlegget ditt, men jeg prøver: Du har ikke tilfeldigvis en fungerende Raymarine RD424 evt RD218 som du vil selge? ? Mvh Børge Redigert 6.Januar.2018 av Bassjohansen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 6.Januar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Januar.2018 Har berre denne liggande no, men den er ikkje testa og eg manglar kabel. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Bassjohansen Svart 6.Januar.2018 Del på Facebook Svart 6.Januar.2018 Har kabel, så det går bra. Hmm, hadde jo vært greit å visst om den virka i så fall. Hvor mye tenker du du skal ha for den? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 6.Januar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Januar.2018 Zoom inn bildet og sjekk om din kabel har slik kontakt. Denne antenna har ein kabelkobling eg ikkje har hatt på mine rd218 og rd424. I dag har eg første generasjon digital (trur eg) og den har ein anna plugg i kakeboksen en den på bildet. . RD218 har kabel heilt inn i boksen. Eg kan åpne antenna å sjå om det er ok tilstand inni. Pris, kan me sjekka kjapt på finn om det er liknande for salg? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Bassjohansen Svart 7.Januar.2018 Del på Facebook Svart 7.Januar.2018 Ser nå at denne er digital. Jeg skal bruke den sammen med Classic-serien til Raymarine. Takk uansett ? Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 8.Januar.2018 Del på Facebook Svart 8.Januar.2018 Da er det mulig jeg har en for salg hvis du er interessert. Skal ta bilde av etiketten og plugg etterpå. Kabel har jeg ikke. /Chaos Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
JRK Svart 9.Januar.2018 Del på Facebook Svart 9.Januar.2018 Hei, RD 218 2 KW Radar kabel har tynnere strømforsynings ledninger enn RD 418 4 KW. Sitér dette innlegget Link to post
Bassjohansen Svart 9.Januar.2018 Del på Facebook Svart 9.Januar.2018 Topp! :-) B Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.