Jump to content

Edit History

Framtia

Framtia

Hei Joerg, takk for tips, det blir laderegulator ombord hos meg. 

Jeg tror det er en Valeo 125A. Følgende betegnelser finnes skrevet på den: SG10S078 og C639773A, men når jeg googler disse finner jeg ingen sikker identifikasjon (men får opp en del treff som indikerer at det er en Valeo). Tilsvarende og jeg googler yanmar 125A alternator finner jeg at det trolig er en Valeo. Det hadde vært flott om denne kunne benytte MC-614 (på nettsiden din finner jeg kun referanse til Valeo 120)?.

På min båt har jeg et batteriskille mellom start og forbruksbank som heter Victron Cyrix-ct, dette bør trolig byttes med et Cyrics Li-ion skille? Skal beholde mitt AGM-startbatteri.

Framtia

Framtia

Hei Joerg, takk for tips, det blir laderegulator ombord hos meg. 

Jeg tror det er en Valeo 125A. Følgende betegnelser finnes skrevet på den: SG10S078 og C639773A, men når jeg googler disse finner jeg ingen sikker identifikasjon (men får opp en del treff som indikerer at det er en Valeo). Tilsvarende og jeg googler yanmar 125A alternator finner jeg at det trolig er en Valeo. Det hadde vært flott om denne kunne benytte MC-614 (på nettsiden din finner jeg kun referanse til Valeo 120)?.

På min båt har jeg et batteriskille mellom start og forbruksbank som heter Victron Cyrix-ct, dette bør trolig byttes med et Cyrics Li-ion skille? 

• Create New...