sunnmøre Startet 13.November.2016 Link til dette innlegget Startet 13.November.2016 Har ein Eber D5WSC Hydronic som står i båten eg kjåpte på seinsommaren. Overgang mellom tank og stigerør hadde ei diesellekkasje. Tok opp stigerøret, og fekk tetta lekkasja. Det medførte at eg fekk luft i dieseltilførsla til varmeapperatet. Prøvde å starte varmaren fleire gongar, utan suksess. Trudde at dieselpumpa skulle klare å få opp dieselen etter nokre forsøk. Det enda med at varmaren gjekk i lås, ikkje antydning til oppstartsforsøk lenger. Opna manualen, der stod det dessverre at varmaren går i lås etter ti mislykka startforsøk, og må opnast ved hjelp av passande diagnoseutstyr.... Enda at eg kjøpte dette på Ebay: http://www.ebay.com/itm/201688292324?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT La inn programmet på PC'en og fann riktig varmar. Spørsmålet er då kvar i alle dager ein skal plassere dei tre tilkoblingspunkta? Finn berre ei kobling inn til varmaren. Har prøvd å koble raud mot raud, svart mot brun (jord), og har prøvd gul mot dei fleste andre ledningane. Får ikkje programmet til å fungere. Får opp feilmelding om at programmet ikkje får kontakt med varmaren. Instruksjonen som kom med programmet var ganske generell, og gjekk mest på installeringa av programmet og drivarar. Er ganske sikkert på at installasjonen er riktig (trur eg...) Nokon som har forslag? Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 13.November.2016 Link til dette innlegget Svart 13.November.2016 Eg kjenner ikkje til det diagnoseverktøyet du har, men diagnosesignalet frå varmaren er den blå ledningen som går inn i multikontakten. Så det signalet må du uansett ha kontakt med. Er det utstyret du har kjøpt eit Eber-produkt, eller ein form for universal-diagnose verktøy? Virkar litt merkeleg det der.. Uansett så må det medfølga koplingsskjema for produktet..? Sitér dette innlegget Link to post
lassepelle Svart 13.November.2016 Link til dette innlegget Svart 13.November.2016 Har du spenning tilkoblet da? Sitér dette innlegget Link to post
Langedahl Svart 13.November.2016 Link til dette innlegget Svart 13.November.2016 Jeg har samme varmer men i 4Kw utførelse,den nullstiller seg nå jeg kobler fra hovedstrømmen. men hvis den ikke suger opp dieselen på 10 forsøk,så drar den nok falsk luft et sted,eller tett tilførsel. Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 13.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.November.2016 Har ikkje spenning på varmeren når eg har prøvd med diagnostisering. Varmaren min ser dessverre ikkje ut til å nullstille seg av seg sjølv. Programmet heiter EDITH. Skal visst nok fungere greitt. Får starte på nytt i morgon, skal ikkje gi meg enno. Skal sjekke opp dieselforsyninga. Er nok eit eller anna gale der sidan pumpa ikkje får fram dieselen. Pumpa hadde den typisk "hule" lyden når ho gjekk, som er teikn på at ho ikkje fekk drivstoff. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 13.November.2016 Link til dette innlegget Svart 13.November.2016 (redigert) Gjorde samme tabben første gangen kjøpte denne for å få nullstilt https://www.eberspaecher.no/fileadmin/data/countrysites/EB_Norwegen/pdf/EasyStart_T_TP6_.pdf Tok så en tur til Høgger`n Fant ekstra strøm/kontakt så jeg kan kople til vannpumpen så den kan kjøres uten å starte Eberen så en kan lufte og teste vannsystemet.. Har også ekstra kontakt til Dieselpumpa hvor den ene ledningen er klippet av så jeg kan kjøre den med å gi den strøm-impulser da det er en pulspumpe.. kjekt når en skal lufte. Feilkoder https://www.butlertechnik.com/downloads/Eberspacher_Heater_Hydronic_B4WSC_D5WSC_Workshop_manual.pdf Slik ser oppsettet til Eber ut kontakter som passer Redigert 13.November.2016 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
sunnmøre Svart 13.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.November.2016 Roger-jo: Har faktisk samme tidsuret som du linker til. Las igjennom bruksanvisninga, men fann ikkje noko om sletting av kodar. Hugser du korleis du gjorde det? Om det virkelig går å bruke dette tidsuret til dette, så hadde det vore kjempegreier. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 13.November.2016 Link til dette innlegget Svart 13.November.2016 (redigert) Mener jeg tok strømmen monterte uret og programmerte fra bunn av etter manualen etter at vannpumpa var kjørt på "nødstrøm" Og gitt dieselpumpa fikk 200 pulser for å hente fram Dieselen. Så har alt fungert. Redigert 13.November.2016 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
sunnmøre Svart 13.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.November.2016 Skal gjere eit forsøk i morgon. Hadde vore flott om dette er ei mogleg løysing. Skal legge ur rapport Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 14.November.2016 Link til dette innlegget Svart 14.November.2016 (redigert) Dersom bildet viser det du har fått tilsendt, mangler en ISO-adapter med universalkabel og tilslutningskabel for varmeren. Som regel er det til disse varmere enklere å kjøpe en Easystart T, som kobles parallelt til manøverbryter du har i dag. Da kan du avlese og resette feilkodelager til enhver tid. Redigert 14.November.2016 av I.M.S. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 14.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.November.2016 Har sett litt meir på varmaren i dag. Har Easystart T som de tipsar om. Fann ei engelsk bruksanvisning til denne på nettet. Den beskriv korleis ein skal bruke det innebygde diagnoseverktyet. https://www.pfjones.co.uk/pdfeberspacher/Easystart_T.pdf Denne bruksanvisninga skil seg frå den norske, der diagnosemuligheita ikkje er beskrive i det heile tatt. Brukte den engelske versjonen, og fekk fram dei kodane som skal vise seg på displayet heilt til eg kom til det dei beskriv som C2. Der fekk eg ikkje gjort nokon innstillingar som står beskrive. Opna kontakta mellom display og varmar. Ser ut det skal vere ei blå/kvit ledning frå Easystarten som skal sammankoblast med ei tilsvarande til varmare min. Dette er gjort. Fekk likevel ikkje lest av feilkodar. Mulig varmaren min er for gammal til at denne diagnosemoglegheita skal fungere? Like gammal som båten, dvs 2003.... Jaja, blir truleg ikkje gjort noko meir før til helga. Får eg det ikkje til då, plukker eg ut varmaren og leverer han til verkstad for sletting av kodar Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 14.November.2016 Link til dette innlegget Svart 14.November.2016 C 2 er innstillinger som brukes ved tilkobling av for eksempel ADR varmer, glem disse, innstillingen skal være utført på C1. Hvis jeg ikke husker feil, slå på varmeren, trykk på begge piltaster samtidig så skal du få feilkodelager og kan bla i dette med piltast. Trykk en gang til på begge piltaster, display viser dEL, trykk ok 2 ganger med et kort opphold, og feilkodelager skal være resatt. Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 14.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.November.2016 Er heime no, men skal gjere eit nytt forsøk på C1. Trudde at ein måtte inn på C2 for å sette opp riktig type diagnose. Ligg nokre valg om det der. Men skal gjere eit nytt forsøk. Bør no vere ei moglegheit til å slette feilkoder. Tungvint om ein er langt til havs, og må til land for å gjere dette Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 15.November.2016 Link til dette innlegget Svart 15.November.2016 (redigert) Her er det noe side 19++ http://www.marinpartner.no/documents/uploads/AIRTRONIC_D5_HG_252361050000_STOER_SE_9055_04_2008.PDF Her side 22 http://docplayer.se/1132378-Felsokning-och-reparationshandbok-galler-for-foljande-modeller-airtronic-d2-12-v-25-2069-05-00-00-airtronic-m-b4-12-v-20-1812-05-00-00.html Lurer på hvem som fjerner disse sidene fra norske sider? fant den AIRTRONIC / AIRTRONIC M marinpartner.mamutweb.com/AIRTRONIC_D2_D4_HG_25206... Redigert 15.November.2016 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
sunnmøre Svart 18.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.November.2016 Halleluja. I kveld blir det ei kald pils til kveldsVarmaren har starta!! Prøvde å følge den engelske bruksanvisninga eg fann, det funka ikkje. Sat og knota litt, prøvde deretter framgangsmåten til I.M.S. Plutseleg spratt feilkoder 50 og 52 opp. Fekk sletta desse. To startforsøk, så var varmaren i gongHar også gått over dieseltilførselen til varmaren. Truleg har det leie eit lite rusk og blokkert. Reingjorde også filteret som sit på dieselpumpa. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 18.November.2016 Link til dette innlegget Svart 18.November.2016 (redigert) Fint det ordnet seg. Det er det som står i linkene over, Svenskene har bra manualer de. De manualene er bra. Redigert 18.November.2016 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
sunnmøre Svart 18.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.November.2016 Stemmer det. Utruleg merkeleg at det ikkje står i dei norske manualane. Blir kjekt å få prøve ut varmaren meir. Synes at han har ein litt høgfrekvent lyd i fra vifta. Er dette normalt, eller er det eit aldersteikn? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 18.November.2016 Link til dette innlegget Svart 18.November.2016 Må være forhandlermafian som vill ha mer jobb. det var en lokal pusher som gav meg valget, enten å levre inn eller kjøpe uret, fikk ark med feilkoder på kjøpet. det var ikke rare valget 1500 foe å resett 700 for uret. Vil si alder, hender den roer seg når den blir varm. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
sunnmøre Svart 19.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.November.2016 Fann pris på ny viftemotor på nettet. Blir nok ikkje skifta så lenge han fungerer. Over 5000 kroner........ Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 22.November.2016 Link til dette innlegget Svart 22.November.2016 (redigert) Viftemotorer kan ofte skape en høyfrekvent lyd slik at de anbefales lyddemper på forbrenningsluftinntak. Går den 10.000 rpm ved 8V , er den i orden. Ny viftemotor til 5 kw vannvarmer koster kr 1875,- for varmer med glødesil og kr 1887,50 for varmer uten glødesil (12V og ink. mva) Redigert 22.November.2016 av I.M.S. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 23.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.November.2016 Det var litt meir fornuftig pris I.M.S. Har nok ikkje sjekka pris godt nok. Varmaren står i motorrommet, så eg kjem til å isolere det i første omgang. Håper at det vil hjelpe på støyen. Bavaria har dårleg støyisolert motorrom orginalt. Har køyrd varmaren knapt 10 timar etter eg fekk liv i han, så det ser ut til han fungerer greitt. Synes det kjem litt lukt frå han, men håper at det kjem seg etterkvart. Varmaren har stått ubrukt sidan sist service, for omlag 5 år sidan! Sitér dette innlegget Link to post
AndersH Svart 11.April.2023 Link til dette innlegget Svart 11.April.2023 sunnmøre skrev On 13.11.2016 at 13.49: Jeg har akkurat samme varmer, med akkurat samme problem, og jeg satt med fingern på knappen til å bestille akkurat det samme diagnoseverktøyet på eBay da jeg fant denne tråden. Fikk du aldri verktøyet til å fungere i ettertid heller? Jeg har bare bryter på veggen, null kontroller. Så. Det høres ut som veien å gå for meg er å kjøpe en slike Easy Start T sak...? Sitér dette innlegget AndersH Klavenes 1375 (selvbyggerbåt) Link to post
sunnmøre Svart 11.April.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2023 Hei. Fekk EasyStart til å fungere då eg fann rette bruksanvisninga. Vil anbefale det å skaffe deg denne. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.