Jump to content

Bruk av diagnoseverktøy på Eberspächer vannvarmer

sunnmøre

Recommended Posts

Har ein Eber D5WSC Hydronic som står i båten eg kjåpte på seinsommaren. Overgang mellom tank og stigerør hadde ei diesellekkasje. Tok opp stigerøret, og fekk tetta lekkasja. Det medførte at eg fekk luft i dieseltilførsla til varmeapperatet. Prøvde å starte varmaren fleire gongar, utan suksess. Trudde at dieselpumpa skulle klare å få opp dieselen etter nokre forsøk. Det enda med at varmaren gjekk i lås, ikkje antydning til oppstartsforsøk lenger. Opna manualen, der stod det dessverre at varmaren går i lås etter ti mislykka startforsøk, og må opnast ved hjelp av passande diagnoseutstyr....

Enda at eg kjøpte dette på Ebay: http://www.ebay.com/itm/201688292324?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT 

La inn programmet på PC'en og fann riktig varmar. Spørsmålet er då kvar i alle dager ein skal plassere dei tre tilkoblingspunkta?

dsc_0020-1.jpg

Finn berre ei kobling inn til varmaren.

dsc_0019.jpg

dsc_0016-1.jpg

Har prøvd å koble raud mot raud, svart mot brun (jord), og har prøvd gul mot dei fleste andre ledningane. Får ikkje programmet til å fungere. Får opp feilmelding om at programmet ikkje får kontakt med varmaren. Instruksjonen som kom med programmet var ganske generell, og gjekk mest på installeringa av programmet og drivarar. Er ganske sikkert på at installasjonen er riktig (trur eg...)

Nokon som har forslag?

Eg kjenner ikkje til det diagnoseverktøyet du har, men diagnosesignalet frå varmaren er den blå ledningen som går inn i multikontakten.

Så det signalet må du uansett ha kontakt med. Er det utstyret du har kjøpt eit Eber-produkt, eller ein form for universal-diagnose verktøy?

Virkar litt merkeleg det der.. Uansett så må det medfølga koplingsskjema for produktet..?

Har ikkje spenning på varmeren når eg har prøvd med diagnostisering.

Varmaren min ser dessverre ikkje ut til å nullstille seg av seg sjølv.

Programmet heiter EDITH. Skal visst nok fungere greitt.

Får starte på nytt i morgon, skal ikkje gi meg enno.

Skal sjekke opp dieselforsyninga. Er nok eit eller anna gale der sidan pumpa ikkje får fram dieselen. Pumpa hadde den typisk "hule" lyden når ho gjekk, som er teikn på at ho ikkje fekk drivstoff.

Gjorde samme tabben første gangen kjøpte denne for å få nullstilt

https://www.eberspaecher.no/fileadmin/data/countrysites/EB_Norwegen/pdf/EasyStart_T_TP6_.pdf

Tok så en tur til Høgger`n

Fant ekstra strøm/kontakt så jeg kan kople til vannpumpen så den kan kjøres uten å starte Eberen så en kan lufte og teste vannsystemet..

Har også ekstra kontakt til Dieselpumpa hvor den ene ledningen er klippet av så jeg kan kjøre den med å gi den strøm-impulser da det er en pulspumpe.. kjekt når en skal lufte.

Feilkoder  https://www.butlertechnik.com/downloads/Eberspacher_Heater_Hydronic_B4WSC_D5WSC_Workshop_manual.pdf

Slik ser oppsettet til Eber ut kontakter som passer

bilde

Redigert av roger-jo (see edit history)

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Dersom bildet viser det du har fått tilsendt, mangler en ISO-adapter med universalkabel og tilslutningskabel for varmeren.

Som regel er det til disse varmere enklere å kjøpe en Easystart T, som kobles parallelt til manøverbryter du har i dag. Da kan du avlese og resette feilkodelager til enhver tid.

Redigert av I.M.S. (see edit history)

Har sett litt meir på varmaren i dag. Har Easystart T som de tipsar om. Fann ei engelsk bruksanvisning til denne på nettet. Den beskriv korleis ein skal bruke det innebygde diagnoseverktyet. https://www.pfjones.co.uk/pdfeberspacher/Easystart_T.pdf

Denne bruksanvisninga skil seg frå den norske, der diagnosemuligheita ikkje er beskrive i det heile tatt.

Brukte den engelske versjonen, og fekk fram dei kodane som skal vise seg på displayet heilt til eg kom til det dei beskriv som C2. Der fekk eg ikkje gjort nokon innstillingar som står beskrive. Opna kontakta mellom display og varmar. Ser ut det skal vere ei blå/kvit ledning frå Easystarten som skal sammankoblast med ei tilsvarande til varmare min. Dette er gjort. Fekk likevel ikkje lest av feilkodar. Mulig varmaren min er for gammal til at denne diagnosemoglegheita skal fungere? Like gammal som båten, dvs 2003....

Jaja, blir truleg ikkje gjort noko meir før til helga. Får eg det ikkje til då, plukker eg ut varmaren og leverer han til verkstad for sletting av kodar :thumbsdown: 

C 2 er innstillinger som brukes ved tilkobling av for eksempel ADR varmer, glem disse, innstillingen skal være utført på C1.

Hvis jeg ikke husker feil, slå på varmeren, trykk på begge piltaster samtidig så skal du få feilkodelager og kan bla i dette med piltast. Trykk en gang til på begge piltaster, display viser dEL, trykk ok 2 ganger med et kort opphold, og feilkodelager skal være resatt.

Er heime no, men skal gjere eit nytt forsøk på C1. Trudde at ein måtte inn på C2 for å sette opp riktig type diagnose. Ligg nokre valg om det der. Men skal gjere eit nytt forsøk. Bør no vere ei moglegheit til å slette feilkoder. Tungvint om ein er langt til havs, og må til land for å gjere dette

Her er det noe side 19++

http://www.marinpartner.no/documents/uploads/AIRTRONIC_D5_HG_252361050000_STOER_SE_9055_04_2008.PDF

Her side 22 

http://docplayer.se/1132378-Felsokning-och-reparationshandbok-galler-for-foljande-modeller-airtronic-d2-12-v-25-2069-05-00-00-airtronic-m-b4-12-v-20-1812-05-00-00.html

Lurer på hvem som fjerner  disse sidene fra norske sider?

fant den

AIRTRONIC / AIRTRONIC M

marinpartner.mamutweb.com/AIRTRONIC_D2_D4_HG_25206...

Redigert av roger-jo (see edit history)

Halleluja. I kveld blir det ei kald pils til kveldsVarmaren har starta!! Prøvde å følge den engelske bruksanvisninga eg fann, det funka ikkje. Sat og knota litt, prøvde deretter framgangsmåten til I.M.S. Plutseleg spratt feilkoder 50 og 52 opp. Fekk sletta desse. To startforsøk, så var varmaren i gongHar også gått over dieseltilførselen til varmaren. Truleg har det leie eit lite rusk og blokkert. Reingjorde også filteret som sit på dieselpumpa.

Må være forhandlermafian som vill ha mer jobb. det var en lokal pusher som gav meg valget, enten å levre inn eller kjøpe uret, fikk ark med feilkoder på kjøpet. det var ikke rare valget 1500 foe å resett  700 for uret.

Vil si alder, hender den roer seg når den blir varm.

Det var litt meir fornuftig pris I.M.S. Har nok ikkje sjekka pris godt nok. Varmaren står i motorrommet, så eg kjem til å isolere det i første omgang. Håper at det vil hjelpe på støyen. Bavaria har dårleg støyisolert motorrom orginalt. Har køyrd varmaren knapt 10 timar etter eg fekk liv i han, så det ser ut til han fungerer greitt. Synes det kjem litt lukt frå han, men håper at det kjem seg etterkvart. Varmaren har stått ubrukt sidan sist service, for omlag 5 år sidan!

• 6 år senere...
sunnmøre skrev On 13.11.2016 at 13.49:

Jeg har akkurat samme varmer, med akkurat samme problem, og jeg satt med fingern på knappen til å bestille akkurat det samme diagnoseverktøyet på eBay da jeg fant denne tråden. 

Fikk du aldri verktøyet til å fungere i ettertid heller? Jeg har bare bryter på veggen, null kontroller. Så. Det høres ut som veien å gå for meg er å kjøpe en slike Easy Start T sak...? 

AndersH
Klavenes 1375 (selvbyggerbåt)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...