Jump to content

omkobling av kohler aggregat

Alexnilsen90

Recommended Posts

eg googla fram denne manualen: http://asapllc.com/resources/tp5338.pdf

etter omtrent 67 sider i denne, fann eg noko som ser riktig ut: 4 ledninger i statoren heiter 1, 2, 3, og 4.

I opplegget for 110 volt, som er tegna er 1 og 3 kobla sammen til 0 mens 2 og 4 er kobla sammen til L. Dermed er desse to spolane paralellkobla. For å få 230 volt, må desse spolane seriekoblast, det kan gjerast ved å la 1 forbli 0, kobla sammen 2 og 3, og la 4 forbli L. Sikringen i generatoren ser ut som den har to paralellkobla polar. Koble L til venstre og 0 til høgre pol på sikringen, og ta strøm ut på andre sida so skal det heile stemma. Denne beskrivelsen er riktig hvis eg har funne riktig tegning, om noko blir feil påtar eg meg ikkje å bli skutt.

Magne

Redigert av Dinamo (see edit history)

Om dette er AVR type kan den ikke brukes. Turtall bør endres, ellers blir 60Hz i kretsen.

Viklingane som gir strøm ut, er to spoler som kvar gir 110 volt. Dei kan paralellkoblast til å gi 110 volt, eller seriekoblast til å gi 220 volt. Maskina har egen vikling som gir strøm til spenningsregulator og magnetisering, dermed er regulatoren heilt uavhengig av korleis utgangen er kobla. Det kan i nokon tilfeller vera greit å justera motoren ned til maskina gir 50 Hz, det er i motorens regulator, og dette gjeld spesielt for motorer (kjøleskap, vifter pumper) Hvis motoren no går med 3600 o/m, skal den då ned i 3000.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...