alidal Startet 15.November.2016 Link til dette innlegget Startet 15.November.2016 (redigert) http://www.fvn.no/nyheter/lokalt/Mandal-har-arets-gjestehavn-693597b.html http://www.batmagasinet.no/artikkel/i-%C3%A5r-gikk-mandal-helt-til-topps Redigert 15.November.2016 av alidal (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 15.November.2016 Link til dette innlegget Svart 15.November.2016 Flott gjestehavn med flinke havneverter :-) Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 15.November.2016 Link til dette innlegget Svart 15.November.2016 Og en flott og koselig by Min mor er fra Mandal, har som følge av det vært der mye og besøkt besteforeldrene mine. Koselig by som har mye å by på, både av serverdigheter, butikker (husker ikke navnet på en av mine absolutt favoritt jernvarebutikker i farten, men den lå i alle fall i Mandal, var viktigere enn julaften å stikke innom der hver gang vi var der ), fine strender og mulighet for fine naturopplevelser i områdene rundt. Absolutt en by å anbefale Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 15.November.2016 Link til dette innlegget Svart 15.November.2016 Enig. Var der med båt for første gang no i sommar. Flott plass. Gratulerer?? Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 15.November.2016 Link til dette innlegget Svart 15.November.2016 Og en flott og koselig by Min mor er fra Mandal, har som følge av det vært der mye og besøkt besteforeldrene mine. Koselig by som har mye å by på, både av serverdigheter, butikker (husker ikke navnet på en av mine absolutt favoritt jernvarebutikker i farten, men den lå i alle fall i Mandal, var viktigere enn julaften å stikke innom der hver gang vi var der ), fine strender og mulighet for fine naturopplevelser i områdene rundt. Absolutt en by å anbefale .......og jentene er sikkert like vidunderlige som de var sent på 60-tallet, da guttaboys var på telttur der! Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 15.November.2016 Link til dette innlegget Svart 15.November.2016 .......og jentene er sikkert like vidunderlige som de var sent på 60-tallet, da guttaboys var på telttur der! Rolig nå, det kan være mora mi du snakker om Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 15.November.2016 Link til dette innlegget Svart 15.November.2016 Er invitert av en pensjonert jobbkollega til å besøke dem på sommerstedet i Mandal. Kanskje jeg tar en tur nedom med båten? Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Snerken Svart 16.November.2016 Link til dette innlegget Svart 16.November.2016 Hehe. kanskje Zitt er faren din hakkannen.:P Er vel Lohne den jernvarebutikken heter i Mandal, om den ligger midt i byen rett ved elva. Ellers bør folk ta turen innom Kleven om de først er nedom. Er noe spesielt å traske nedover den gamle veien der, og folkene på gamlebrygga er ofte lette å få å gamle skipperskrøner ut av. Spesielt om man tar med seg en 6-pakning. Da blir det gjerne krabbelag med dertil tilhørende sosialt samvær. For dem som foretrekker litt mer ro enn å ligge midt langs gjestebrygga der det gjerne kommer folk forbi til alle døgnets tider, så fins det også noen få plasser både i Kleven og på hedningesiden (Østsiden) i elva. Men sjekk med havnefogden om dette først. 382-73000 Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 16.November.2016 Link til dette innlegget Svart 16.November.2016 Hehe. kanskje Zitt er faren din hakkannen.:P Ingen fare for at "Tore på sporet" skal dukke opp! Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 16.November.2016 Link til dette innlegget Svart 16.November.2016 Hehe Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 17.November.2016 Link til dette innlegget Svart 17.November.2016 Det var jo sabla gøy at Mandal ble årets gjestehavn, min fødeby, flyttet derfra som 11 åring i 1990. Lå der for første gang med båt i sommer. Gode fasiliteter på land, rent og pent. Hyggelig betjening. Noen bilder fra årets tur hører med Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 17.November.2016 Link til dette innlegget Svart 17.November.2016 (redigert) Her ligg vi. Full havn i fineveret, men vi fann oss ein plass ved sida av politibåten. Tryggast det Redigert 17.November.2016 av sunnmøre (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 17.November.2016 Link til dette innlegget Svart 17.November.2016 Eneste det skorter på er at det er ikke strømuttak nok til alle båtbåsene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.