Jump to content

Mandal- Årets gjestehavn

alidal

Recommended Posts

Og en flott og koselig by :smiley: Min mor er fra Mandal, har som følge av det vært der mye og besøkt besteforeldrene mine. Koselig by som har mye å by på, både av serverdigheter, butikker (husker ikke navnet på en av mine absolutt favoritt jernvarebutikker i farten, men den lå i alle fall i Mandal, var viktigere enn julaften å stikke innom der hver gang vi var der :giggle: ), fine strender og mulighet for fine naturopplevelser i områdene rundt. Absolutt en by å anbefale :smiley:

Og en flott og koselig by :smiley: Min mor er fra Mandal, har som følge av det vært der mye og besøkt besteforeldrene mine. Koselig by som har mye å by på, både av serverdigheter, butikker (husker ikke navnet på en av mine absolutt favoritt jernvarebutikker i farten, men den lå i alle fall i Mandal, var viktigere enn julaften å stikke innom der hver gang vi var der :giggle: ), fine strender og mulighet for fine naturopplevelser i områdene rundt. Absolutt en by å anbefale :smiley:

.......og jentene er sikkert like vidunderlige som de var sent på 60-tallet, da guttaboys var på telttur der! :giggle:

Hehe.

kanskje Zitt er faren din hakkannen.:P

Er vel Lohne den jernvarebutikken heter i Mandal, om den ligger midt i byen rett ved elva.

Ellers bør folk ta turen innom Kleven om de først er nedom.

Er noe spesielt å traske nedover den gamle veien der, og folkene på gamlebrygga er ofte lette å få å gamle skipperskrøner ut av. Spesielt om man tar med seg en 6-pakning. Da blir det gjerne krabbelag med dertil tilhørende sosialt samvær.

For dem som foretrekker litt mer ro enn å ligge midt langs gjestebrygga der det gjerne kommer folk forbi til alle døgnets tider, så fins det også noen få plasser både i Kleven og på hedningesiden (Østsiden) i elva.

Men sjekk med havnefogden om dette først. 382-73000

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...