Kjellg Startet 16.November.2016 Del på Facebook Startet 16.November.2016 Har lest mye her på båtplassen angående både lading, strøm osv. I den forbindelse så kontaktet jeg Jørg Becker og forklarte han mitt ønske. En mere redelig og flott mann skal man lete lenge etter. Han ga meg helt klare svar og er ikke som mange andre, bare ute etter å selge. Med mitt opplegg, bruk og ønske så trengte jeg ikke gjøre noe. All honnør til Jørg! Båtplassen er heldig som har en slik ressurs! Kjell Gunnar Olsen Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 16.November.2016 Del på Facebook Svart 16.November.2016 Kjekt å se at også de beste får oppmerksomhet! Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 16.November.2016 Del på Facebook Svart 16.November.2016 All honnør til Jørg! Båtplassen er heldig som har en slik ressurs! Tiltredes Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
176-671 Svart 16.November.2016 Del på Facebook Svart 16.November.2016 Jeg henger meg på denne. I forkant av kjøp fikk jeg klare svar og god veiledning. Imponerende nok på tidspunkter hvor man vanligvis forventer at forhandlere har stengt butikken for dagen/helgen. Også etter kjøp ble alle spørsmål besvart raskt og grundig, slik at installasjonen av den nye laderen ble optimal. Av alle forhandlere jeg i løpet av båtlivet har vært innom - er nok Jörg en av de bedre jeg har hatt med å gjøre. For det første kjenner han sine produkter inn og ut, i tillegg er han genuint opptatt av at kunden skal bli fornøyd. Sitér dette innlegget Any ship can be a minesweeper. Once. Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" ! Link to post
boble65 Svart 16.November.2016 Del på Facebook Svart 16.November.2016 Selger han dynamoer og? Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 17.November.2016 Del på Facebook Svart 17.November.2016 Selger han dynamoer og? ja. Jeg kjøpte min Balmar dynamo hos ham. Han har hjemmesider der du finner litt om hvilke produkter han har. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
lano2 Svart 17.November.2016 Del på Facebook Svart 17.November.2016 Ja, det eneste irriterende med Jørg, er at han alltid har rett ! Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 20.November.2016 Del på Facebook Svart 20.November.2016 Hyggelig at de som gjør noe bra får skryt. Folk som leverer varene skal man ta godt vare på. Sitér dette innlegget Link to post
Janda Svart 20.November.2016 Del på Facebook Svart 20.November.2016 Henger meg på med skryt av Joerg. Kjøpte en Spreco Silent Windmølle av han. Etter ca 1 1/2 år begynte lagrene å lage ulyd. Joerg skaffet meg helt ny vindmølle på reklamasjon, sammen med ny oppgradert regulator. Uten kostnad for meg. Må vel også legge til at han hadde avsluttet agenturet på Spreco, men stilte opp uten noe knussel når jeg ringte han om saken. Hvis jeg skal ha flere el duppditter så er han klart mitt 1. Valg av leverandør. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.