Jump to content

Skryt av Jørg Becker

Kjellg

Recommended Posts

Har lest mye her på båtplassen angående både lading, strøm osv. I den forbindelse så kontaktet jeg Jørg Becker og forklarte han mitt ønske. En mere redelig og flott mann skal man lete lenge etter. Han ga meg helt klare svar og er ikke som mange andre, bare ute etter å selge. Med mitt opplegg, bruk og ønske så trengte jeg ikke gjøre noe. All honnør til Jørg! Båtplassen er heldig som har en slik ressurs!

Kjell Gunnar Olsen

Jeg henger meg på denne.

• I forkant av kjøp fikk jeg klare svar og god veiledning. Imponerende nok på tidspunkter hvor man vanligvis forventer at forhandlere har stengt butikken for dagen/helgen.
  • Også etter kjøp ble alle spørsmål besvart raskt og grundig, slik at installasjonen av den nye laderen ble optimal.

Av alle forhandlere jeg i løpet av båtlivet har vært innom - er nok Jörg en av de bedre jeg har hatt med å gjøre. For det første kjenner han sine produkter inn og ut, i tillegg er han genuint opptatt av at kunden skal bli fornøyd.

Any ship can be a minesweeper. Once.

Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" !

Henger meg på med skryt av Joerg. Kjøpte en Spreco Silent Windmølle av han. Etter ca 1 1/2 år begynte lagrene å lage ulyd. Joerg skaffet meg helt ny vindmølle på reklamasjon, sammen med ny oppgradert regulator. Uten kostnad for meg. Må vel også legge til at han hadde avsluttet agenturet på Spreco, men stilte opp uten noe knussel når jeg ringte han om saken. Hvis jeg skal ha flere el duppditter så er han klart mitt 1. Valg av leverandør.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...