Maika Startet 24.November.2016 Del på Facebook Startet 24.November.2016 Ved styreposisjonen har jeg to plaststoler som er modne for utskiftning. Det er et trivelig å sitte sammen, så jeg vurderer å sette inn en sofa, men den må tåle å stå ute hele sesongen. Jeg ser at noen har et stoff som kalles Markilux, vanlig på markiser virker det som. Er det bare det som gjelder? Jeg vil ha en type der ryggen kan pendles, i bra kvalitet så den tåler å stå ute hele sesongen (på vinteren kan jeg ta den inn), og den må være lys så den ikke blir for varm i sola. Denne virker syns jeg virker ok både utseende- og fargemessig, men er kvaliteten bra nok? http://webshop.nettbaat.no/products/dobbelstol-mi-st90--lysgra---moerkbla-kjeder Alternativt tenker jeg på å få laget noe enkelt i rustfrie rør med puter som kan settes fast med feks borrelås. Forslag til noen som kan dette i Oslo-området? Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 24.November.2016 Del på Facebook Svart 24.November.2016 For å forlenge levetiden kan du jo sy et trekk som legges over /rundt sete/sofa når båten ikke brukes. Det vil begrense skader forårsaket av sol, regn og forurensning. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Maika Svart 24.November.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.November.2016 Ja, det vil nok være fornuftig, men da burde det vel være på et slags stativ så det ikke blir liggende inntil putene og lager mugg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.