Bisse Startet 27.November.2016 Link til dette innlegget Startet 27.November.2016 Tenkte å gå til teaken på dashboardet i båten. Dashboardet er ikke lakert, men kan se ut som om det er behandlet med olje. Hadde vært moro å gått det til å "sprute" igjen. Noen som har tips til fremgangsmåte og kjemikalier? Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Windy37GM Svart 27.November.2016 Link til dette innlegget Svart 27.November.2016 Har du bilde? Mvh Windy37GM Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Bisse Svart 27.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2016 Prøver å laste bilde, men da kommer det "invalid file type" Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Bisse Svart 27.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2016 Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Popeye70 Svart 27.November.2016 Link til dette innlegget Svart 27.November.2016 Prøver å laste bilde, men da kommer det "invalid file type" Er det et bilde tatt med en iPhone? I så fall er bildet lagret i PNG-format, og dessverre støtter ikke Båtplassen opplasting av PNG-bilder. Du kan åpne bildet på telefonen, og endre litt på det. Klipp av litt i toppen eller bunnen, for eksempel. Når du da lukker bildet blir det lagret i JPG-format, og det kan lastes opptil Båtplassen. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Bisse Svart 27.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2016 Har alltid lastet opp bilder frs iPhone. Dette problemet har jeg vært borti et par ganger. Har da gjort som du skriver og det har gått bra, men ikke denne gang. Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Bitteliten Svart 28.November.2016 Link til dette innlegget Svart 28.November.2016 Puss lett med sandpapir. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.