Cral Startet 28.November.2016 Link til dette innlegget Startet 28.November.2016 Slik jeg leser artikkelen i Båtmagasinet, så mente båtførerne i sjørednigskorpset at båten ikke var sjødyktig mtp navigasjonsutstyr, men det ble motbestrid av NSSR sentralt? Sitér dette innlegget ~Cral Link to post
Windy37GM Svart 28.November.2016 Link til dette innlegget Svart 28.November.2016 Mener det er radaren de ikke er happy med. Den viser ikke staker osv i mørket. Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Fru Jacobsen Svart 28.November.2016 Link til dette innlegget Svart 28.November.2016 Da er det enten for dårlig radar eller for dårlig mannskap. Hvem skal ut? ? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
pipe Svart 28.November.2016 Link til dette innlegget Svart 28.November.2016 (redigert) Nå ble det mannskapet som skulle ut.Alle skal levere inn personlige effekter som uniform,nøkkler etc og korpset er tvangs oppløst.Det tyder på det har vært svært dårlig klima mellom gutta i Tønsberg og RS sentralt. Redigert 28.November.2016 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 30.November.2016 Link til dette innlegget Svart 30.November.2016 De ser ikke staker eller joller på radar når det er dårlig vær. Radaren takler det ikke. Så skrekken er vel hvis de kjører over en f.eks kajakk under slike forhold. Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Guest Avmønstret# Svart 30.November.2016 Link til dette innlegget Svart 30.November.2016 En god ledelse, gjerne drillet av en dyrt innbetalt mediarådgiver, legger skylden på sine medarbeidere fremfor fokus på noe så kjedelig som HMS og sikkerheten for de som er ombord. (Ironifilter) " I et brev 22. november blir mannskapet berømmet for dyktighet og kompetanse, men det blir samtidig påpekt at urolighet, mistillit og fraksjonering innad i korpset bidrar til å ødelegge miljø, trygghet og sikkerhet. Dette stiller lokallaget seg uforstående til." "-Rapportene viser at det ikke er feil på utstyret, sier Wiig Sandnes til avisen" ----- Syns oppriktig synd på de frivillige som har lagt x timer i dette og så ender det på en sånn måte. Trist. Sitér dette innlegget Link to post
Even Neve Svart 30.November.2016 Link til dette innlegget Svart 30.November.2016 Kan de ikke oppføre seg får de bare pelle seg ut. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 30.November.2016 Link til dette innlegget Svart 30.November.2016 Kan de ikke oppføre seg får de bare pelle seg ut. I følge en tidligere artikkel er det ca 80 frivillige som drifter stasjonen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.