Jump to content

Båt julekalender 2016

Lenasmartin20

Recommended Posts

Hei alle båtfolk!

Jeg har laget en båt julekalender der jeg kommer til å legge ut en video hver dag i desember frem t.o.m Julaften!

Det er ulik vansklighetsgrad på å gjette alle båtene, så hvis noen klarer alle, blir jeg imponert!

Vet DU hvilken båt/skip det er video av, kan du skrive svaret du tipper i komentarfeltet enten på Youtube videoen eller her!

Her kommer en liten forsmak på hvordan kalenderen blir!

https://youtu.be/yE7O4ZA3wEo

Det blir nok stort sett i 16:00 tiden, etter jeg kommer fra jobb!  Kanskje litt tidligere i helgen!  Hvis du er youtube bruker kan du abonere på kanalen min som heter Pixelhunters Ofnorway  Da vil du bli automatisk varslet når videoene kommer ut!  Jeg har også en reise video kalender som er ganske likt laget som denne, som også blir lagt ut i samme kanal hver dag frem til jul som du da også blir varslet om!

https://www.youtube.com/channel/UCZWXruO1j2FB1rWnsWFPoug

Artig initiativ, men kanskje litt for spesielt int.? Kan ikke så mange navn på Tankere utenom Exxon valdes og Full City, som er en lastebåt forresten ;) 

De fleste her er vel mest oppdatert på turbåter vil jeg tro..

Gikk litt fort for meg også, båten heter nå Ore Brazil. Nå er vel ikke Vale Brazil en tanker heller. Verdens største malm skip. Båten er første båt i Valemax (Vale er brasiliansk gruveselskap) klassen. Første tur i 2011. Denne klassen er nest største aktive skipklassen i dødvekt, kun "ti" klassen av oljetankere er større. 

~Cral

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...