Lenasmartin20 Startet 28.November.2016 Del på Facebook Startet 28.November.2016 Hei alle båtfolk! Jeg har laget en båt julekalender der jeg kommer til å legge ut en video hver dag i desember frem t.o.m Julaften! Det er ulik vansklighetsgrad på å gjette alle båtene, så hvis noen klarer alle, blir jeg imponert! Vet DU hvilken båt/skip det er video av, kan du skrive svaret du tipper i komentarfeltet enten på Youtube videoen eller her! Her kommer en liten forsmak på hvordan kalenderen blir! https://youtu.be/yE7O4ZA3wEo Sitér dette innlegget Link to post
Cral Svart 28.November.2016 Del på Facebook Svart 28.November.2016 Morsomt. Vale Brasil? Sitér dette innlegget ~Cral Link to post
Bigmac Svart 28.November.2016 Del på Facebook Svart 28.November.2016 Ina? Sitér dette innlegget Link to post
Lyst på båt Svart 29.November.2016 Del på Facebook Svart 29.November.2016 Exxon Valdes ? Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 29.November.2016 Del på Facebook Svart 29.November.2016 Berge Blanc? Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 29.November.2016 Del på Facebook Svart 29.November.2016 Front Duke (fra tankrederiet Frontline)? . Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 29.November.2016 Del på Facebook Svart 29.November.2016 -Front Duke er faktisk avbildet i E24 i dag... Sitér dette innlegget Link to post
Lenasmartin20 Svart 29.November.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.November.2016 Mange gode forslag! Om noen har riktig eller ikke avslører jeg på ONSDAG kveld på denne tråden! Så håper jeg alle syntes det er like morro med julakalendern i desember :) Sitér dette innlegget Link to post
Cral Svart 29.November.2016 Del på Facebook Svart 29.November.2016 Kommer du til å legge ut alle oppgavene til ca samme tid? Sitér dette innlegget ~Cral Link to post
Lenasmartin20 Svart 29.November.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.November.2016 Det blir nok stort sett i 16:00 tiden, etter jeg kommer fra jobb! Kanskje litt tidligere i helgen! Hvis du er youtube bruker kan du abonere på kanalen min som heter Pixelhunters Ofnorway Da vil du bli automatisk varslet når videoene kommer ut! Jeg har også en reise video kalender som er ganske likt laget som denne, som også blir lagt ut i samme kanal hver dag frem til jul som du da også blir varslet om! https://www.youtube.com/channel/UCZWXruO1j2FB1rWnsWFPoug Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 29.November.2016 Del på Facebook Svart 29.November.2016 Artig initiativ, men kanskje litt for spesielt int.? Kan ikke så mange navn på Tankere utenom Exxon valdes og Full City, som er en lastebåt forresten ;) De fleste her er vel mest oppdatert på turbåter vil jeg tro.. Sitér dette innlegget Link to post
Lenasmartin20 Svart 29.November.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.November.2016 Blir ganske variert angående hvordan båter det er! Alt fra racere til krigsskip og historiske båter :) Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 29.November.2016 Del på Facebook Svart 29.November.2016 Cral traff nok spot on:) Sitér dette innlegget Link to post
Cral Svart 30.November.2016 Del på Facebook Svart 30.November.2016 Artig initiativ, men kanskje litt for spesielt int.? Kan ikke så mange navn på Tankere utenom Exxon valdes og Full City, som er en lastebåt forresten ;) De fleste her er vel mest oppdatert på turbåter vil jeg tro.. Gikk litt fort for meg også, båten heter nå Ore Brazil. Nå er vel ikke Vale Brazil en tanker heller. Verdens største malm skip. Båten er første båt i Valemax (Vale er brasiliansk gruveselskap) klassen. Første tur i 2011. Denne klassen er nest største aktive skipklassen i dødvekt, kun "ti" klassen av oljetankere er større. Sitér dette innlegget ~Cral Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.