Fjordutsikt Startet 19.Juni.2005 Link til dette innlegget Startet 19.Juni.2005 (redigert) Jeg må bytte fenderlist i løpet av våren 2006. Jeg regner med at noen her på forumet vet hvor dette selges rimelig? Har du kanskje et tips? Redigert 19.Juni.2005 av boolle (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 19.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2005 Prøv Industriplast og Parma Plast. Har hørt at førstnevnte er billigst, til en Askeladden 14' var det i alle fall tilfelle. Sitér dette innlegget Link to post
Anders Svart 19.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2005 Jeg vet ikke hva som er billigst, men jeg har ihvertfall god erfaring med Parma Plast. Hyggelige mennesker og god service. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 19.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2005 På min båt var Maritim biliigere enn Parma. På samme produktet (så det ut som) :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.