Duffie Startet 8.Desember.2016 Del på Facebook Startet 8.Desember.2016 Hei En kamerat av meg har fått en forsikringsbåt, som ble forsøkt svindlet. Båten mangler alt av nummer etc, så derfor håper jeg noen her kan hjelpe oss med å finne ut hva slags båt dette er. Båten skal være relativt ny. Takk for all hjelp! Sitér dette innlegget Link to post
Tombåt Svart 8.Desember.2016 Del på Facebook Svart 8.Desember.2016 Bayliner? er i alle fall ganske sikker på at den er amerikansk. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 8.Desember.2016 Del på Facebook Svart 8.Desember.2016 Enig med Tombåt at den er amerikansk. Jeg ville googlet bilder på Bayliner, Larson, Mariah, Maxum, og muligens Glastron. Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 8.Desember.2016 Del på Facebook Svart 8.Desember.2016 Crownline? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 8.Desember.2016 Del på Facebook Svart 8.Desember.2016 (redigert) Crownline? Crownline eller Rinker, ja. Finner ikke eksakt modellen.. Redigert 8.Desember.2016 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eksperten Svart 9.Desember.2016 Del på Facebook Svart 9.Desember.2016 Dette er en båt fra Canada. Kalles for Studder-boats. Bygd i perioden 1997 - 2000. Kommentar fra moderator: 13.12.2016 kl 19Grunnet trolling har Eksperten ikke anledning til å poste flere innlegg på baatplassen. Sitér dette innlegget Link to post
Duffie Svart 9.Desember.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Desember.2016 Se her var det mye gode forslag. Har sett mye på crownline båter og diverse andre, og ikke funnet noe som ligner for å være helt ærlig. Båten er vel rundt 16 fot. Studder-boats ja. Har ikke klart å finne noen ting om de jeg. Var det noen norske forhandlere av disse? Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 9.Desember.2016 Del på Facebook Svart 9.Desember.2016 (redigert) Campion? 535 allante ligner veldig.. samme dekk og dashbord... Redigert 9.Desember.2016 av glalaks (see edit history) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Duffie Svart 9.Desember.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Desember.2016 Der har vi den! Tusen takk til alle :) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 9.Desember.2016 Del på Facebook Svart 9.Desember.2016 Det var bra gjetta!? Ikke mange amerikanske som har utenbords.. Litt jobb igjen på den båten da.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.