Jump to content

Edit History

Torbo2

Torbo2

Glemte litt tekst

Hei! Jeg så en som anbefalte Pfaff 60. De er vel ikke så lette å få tak i, men jeg har en frittstående 360 som har zigzag som jeg har brukt til grove saker. Har også en Pfaff 360 med flere sømvalg, og den kan selges. Jeg har telefon 911 44 666 om noen vil kjøpe den?

Pfaff 360 IMG_6365.jpg Ser også at noen anbefaler Singer 201. Den har jeg også hørt mye bra om. Ellers har jeg to Janome med knekte velgermekanismer. Den ene var knekt så kjøpte jeg en dele maskin. samme feil der og ikke deler å få takt i! Kun hel "girkasse" ... Så gikk jeg over til Pfaff 1222 og fikk fine sømmer. Men den gamle gode 360 gjør også bra jobb, så den bruker jeg mest. Den går av seg selv nesten av gammel vane. Lite som kan gå i stykker. Plast er nesten ukjent på disse.

Torbo2

Torbo2

Hei! Jeg så en som anbefalte Pfaff 60. De er vel ikke så lette å få tak i, men jeg har en frittstående 360 som har zigzag som jeg har brukt til grove saker. Har også en Pfaff 360 med flere sømvalg, og den kan selges. Jeg har telefon 911 44 666 om noen vil kjøpe den?

Pfaff 360 IMG_6365.jpg

• Create New...