Stjernen ! Startet 17.Desember.2016 Link til dette innlegget Startet 17.Desember.2016 Hei trenger en kabel til autopiloten. Noen som vet om den kan bestilles rimlig noe sted ? D229 Flat moulded plug to bare ends. Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 18.Desember.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2016 Jeg tror jeg har noen lignende hvor lang ledning trenger du Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 18.Desember.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2016 Ellers så får du slike SeaTalk-kabler hos alle som forhandler Raymarine. Blant annet Seatronic. Men det er sikkert en rekke forhandlere i Vestfold også. Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 18.Desember.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2016 Pluggen på bilde er til fjernkontrollen, som har ca 6m fra før.Bare feil plugg i enden. Så er ikke store lengden jeg trenger,bare så jeg får skjøtet den til fjernkontrollen. Så den trenger ikke være mer enn 30 cm igrunn,da fjerkontroll har ca 6m fra før,men mangler denne kontakten i enden. Og hvor får man kjøpt Scotchlock connectors til og skjøte disse tynne ledningene ? Eller går det greit og lodde de ? Er jo bare 3 ledninger+ metallstrømpa. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 18.Desember.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2016 Sestronic har mye til Raymarine. De hjalp meg i høst med det jeg manglet. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Sjeldenutpå Svart 19.Desember.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2016 Manglet også ein slek plugg ein gong, eg brukte berre 3 ledarar med små kabelsko på. Satt som planlagt det. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
ebonita Svart 21.Desember.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2016 Ebay.... Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 21.Desember.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2016 Fant den på ebay men koster jo mere for frakt enn kabelen selv. Men uansett ikke så avskrekkende priser. Men tenkte og sjekke litt i butikk før jeg bestiller. Ser de også har Scotchlock connectors på ebay.Finner de ikke i butikk noe sted ? Men tror jeg lodder og bruker krympe strømpe med lim. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.