Popeye70 Startet 22.Desember.2016 Link til dette innlegget Startet 22.Desember.2016 Just wondering: Er det andre her inne som kunne tenke seg boka Lystbåtnavn (http://flyt.no/ny-bok-fra-flyt-forlag-lystbatnavn/) til jul? Enten fordi de er nysgjerrig på andres valg, er på jakt etter nytt navn til egen båt, har bidratt eller av helt andre grunner? Selv ønsker jeg meg den boka fordi jeg mistenker at vårt båtnavn er nevnt. ?? Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Lazyjack Svart 22.Desember.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2016 Jeg mistenker at jeg også har bidradd med et navn til denne boka. Om det finnes et kapittel for obscøne båtnavn så finnes det nok der. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 22.Desember.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2016 Fikk også en hyggelig henvendelse fra forfatter Solstad... forklaringen på hvordan dupp vår ble "omdøpt" vitner nok om at det ikke har vært "julefred" hver gang vi har lagt til... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.