Jump to content

Brann i båt, ingen spøk. Nytt alternativt produkt på markedet.

000

Recommended Posts

https://www.facebook.com/GIGadgets.Fans/videos/1140543542691600/

Slett ikkje dum den der og er nok mykje lettere å lykkes med slokkingen med enn ordinær type håndholdt slukker. Kjekk sak siden den både kan monteres fast på risikosted, noe som forsåvidt har funnes lenge, eller bare ha liggende som en vanlig slukker. 

Redigert av Knurrbart (see edit history)

Og hvorfor kan ikkje bare alle ha den samme båten og bilen og huset?  Det er greit å ha alternativer skulle man tro. Alt til sitt bruk og smak og behag. Kansje ikkje alle er tilhenger av denslags men.  At Bonpet er billig?? 3000,- for en skarve ampulle er ikkje akkurat billig!   Desse finner man  til under 1/5 av prisen. Man får regne ut sjøl hvor man får mest slukking for pengene. 

Og hvorfor kan ikkje bare alle ha den samme båten og bilen og huset? Det er greit å ha alternativer skulle man tro. Alt til sitt bruk og smak og behag. Kansje ikkje alle er tilhenger av denslags men. At Bonpet er billig?? 3000,- for en skarve ampulle er ikkje akkurat billig! Desse finner man til under 1/5 av prisen. Man får regne ut sjøl hvor man får mest slukking for pengene.

Her har du helt rett! Da jeg kjøpte Bonpet kostet de 300,-, ikke 2000,- som jeg ser de koster på maritim nå ??

Hulda - jeg ser vel for meg at når man først kaster denne, så bryr man seg ikke om elektronikken lenger?

Redigert av Napoli (see edit history)

Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60

Det er nok et vanlig, eksplosivt, pulverapparat. 'Safe for humans' er vel en sannhet med modifikasjoner. Det er vel ikke giftig, men å være i et rom der noe slikt blir løst ut er ikke bra. Har prøvd det selv med et vanlig 2 kg pulverapparat, der jeg ikke brukte mer enn hva som skulle til for å slukke brannen. Og det meste av elektrisk konket omgående, eller i løpet av ett år. Tok meg flere år å bli kvitt alt pulveret. Nå har jeg skumapparater, med et pulverapparat som 'siste utvei'.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...