Arne Henriksen Startet 26.Desember.2016 Link til dette innlegget Startet 26.Desember.2016 (redigert) Hadde egentlig tenkt meg på en liten 2. juledagsseiltur men dekket var glassert av et tynt islag etter nattas drittvær, så da ble det litt innetjeneste.Fikk dermed omsider montert den fjernstyrte bryteren for dekkslyset, så nå slipper jeg å fomle i mørket når jeg skal ombord eller på land. Utstyr: Redigert 26.Desember.2016 av Arne Henriksen (see edit history) Sitér dette innlegget mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
TerjeFjern Svart 27.Desember.2016 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2016 Smart. Handlet på ebay? Sitér dette innlegget Link to post
Arne Henriksen Svart 27.Desember.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2016 (redigert) Jess. Latterlig billig, 35kr for rele/fjernkontroll. Testet greit å slå av/på 50m unna båten så det virker jo også :-)Bildene er linket til der jeg kjøpte. Redigert 27.Desember.2016 av Arne Henriksen (see edit history) Sitér dette innlegget mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.