Mjøsfarer Startet 1.Januar.2017 Del på Facebook Startet 1.Januar.2017 Min Sea Ray 290 1994 har baugvinsj med bryter montert ved rattet. Vet ikke om den er fabrikkmontert, eller montert i ettertid. Jeg ønsker meg å kunne bruke fjernkontroll i tillegg, hva er da beste løsning på dette? Er det rett å slett å koble en "dings" innpå samme kursen? Båten er ikke utstyrt med ankervinsj, men på sikt ønsker jeg meg med. Sånn sett bør jeg ha en fjernkontroll som kan programmeres med begge deler. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Januar.2017 Del på Facebook Svart 1.Januar.2017 Www.nettbåt.no har en som jeg har brukt til flere av mine båter. De var veldig stabile og greie, kunne klare to enheter. Og rimelige. God rekkevidde. Faktisk over 50 meter. Har du baugpropell? Den kan også kobles på. Men da blir det jo tre enheter. Det klarer ikke nettbåt sin utgave Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Elise Svart 1.Januar.2017 Del på Facebook Svart 1.Januar.2017 Sleipner har en meget bra fjernkontroll som ikke sender på det såkalte søplebåndet. Denne har også tilbakemelding om du er for langt fra mottaker. Har ulike kombinasjoner med opptil 4 ulike ting som kan kjøres. http://sleipner.no/produkt/31185/fjernkontrollsett-baugvinsj/ Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 1.Januar.2017 Del på Facebook Svart 1.Januar.2017 Hulda har fjernkontroll fra Sleipner. Opprinnelig ble den kjøpt inn for å kunne kjøre baugpropellen når jeg for eksempel står inne på en brygge. Sleipner var den eneste som taklet rekkevidden og stålskroget. Fjernkontrollen min har to funksjoner. Den andre kjører ankerwinchen. Denne er en Vetus som daterer seg tilbake til 80-tallet. Fjernkontrollen var skitdyr i forhold til alle andre på markedet den gangen for 10 år siden. Men som sagt, den eneste som greide jobben. Ilas var en av dem som hevdet at deres fjernkontroll ville greie jobben uten problem, det gjorde den ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Mjøsfarer Svart 1.Januar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Januar.2017 Her fikk jeg flere tips ja, takk for det. Har ikke baugpropell, men skal montere i vinter. Da skal jeg høre med verkstedet om de kan fikse det her i samme slengen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.