Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

Sitter på jobben og vansmekter....Kl. 13 logger jeg av og setter kursen mot båthavna! Blir nok ikke en direktetur da jeg bare fikk tre timers søvn i natt og ikke tar sjansen på å sitte pal foran rattet i rundt 11 timer i strekk... Store sjanser for at jeg dupper av da...

Men skal komme meg så langt som mulig! I fjor var det noen som tipset meg om et sted i Krogstadfjorden man kunne legge til ved en gjestebrygge, men husker ikke helt hva stedet het? Var visst mulig å tanke der? Apropos det, hva er dieselprisen i Son nå?

Pequod

Pequod

Sitter på jobben og vansmekter....Kl. 13 logger jeg av og setter kursen mot båthavna! Blir nok ikke en direktetur da jeg bare fikk tre timers søvn i natt og ikke tar sjansen på å sitte pal foran rattet i rundt 11 timer i strekk... Store sjanser for at jeg dupper av da...

Men skal komme meg så langt som mulig! I fjro var det noen som tipset meg om et sted i Krogstadfjorden man kunne legge til ved en gjestebrygge, men husker ikke helt hva stedet het? Var visst mulig å tanke der? Apropos det, hva er dieselprisen i Son nå?

• Create New...