Jump to content

Finnes det fjernstyrt fot for montering av kamera

Sjeldenutpå

Recommended Posts

Kunne tenkt meg å styrt/bevegd kamera på taket. Nabobåten har kamera montert oppå lyskasteren så han styrer det fritt. Lyskasteren kan styres uten å slå på lyset.

Eg har ein svakere enklere lyskaster så det trur eg ikkje er lurt, og min lyskaster har tilt av reflektor inni huset og ikkje tilt av heile lampen, så eg vil bare oppnå sving.

Finnes det i handel ein fjernstyrt base for slik ?

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Der finnes en haug med slike løsninger på markedet. Felles kjennetegn er at de i hovedsak er basert på professjonelt bruk og løsningene samt prisene deretter. De fleste som er i handelen i dag er BUS-styrte men det finnes også enklere varianter som denne her: https://www.sourcesecurity.com/technical-details/cctv/transmission-telemetry-and-monitoring/pan-tilts/dedicated-micros-dennard-2001.html

Styres kun med å tilføre 24v til 2x motorer (horistontal+vertikal) der dreieretning snus ved å vende polaritet. Innebygde endestoppere.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...