Jump to content

Edit History

Nord West 420

Nord West 420

Midtpinne: Foreslår at du som tar miljøet på alvor slutter å slippe ut CO2 da du åpenbart slipper ut for mye. Hvorfor bruker du strøm for å sitte på båtplassen å spre eder og galle? Vi har jo fått beskjed om å spare strøm for spare miljøet! Vi må begynne i det små sier du. 

Går utifra at du aldri moderniserer egen bolig da det blir en belastning på miljøet.

Går utifra at du konstant går på diett som gjør at du slipper ut minst mulig CO2. 

For det du vet lokker en dasstømming i ytre Oslofjord noen ekstra "makreller" inn i Oslofjorden som i tillegg til å fortære min næringsrike avføring i tillegg fortærer noen av dine giftstoffer. 

Nord West 420

Nord West 420

Foreslår at du som tar miljøet på alvor slutter å slippe ut CO2 da du åpenbart slipper ut for mye. Hvorfor bruker du strøm for å sitte på båtplassen å spre eder og galle? Vi har jo fått beskjed om å spare strøm for spare miljøet! Vi må begynne i det små sier du. 

Går utifra at du aldri moderniserer egen bolig da det blir en belastning på miljøet.

Går utifra at du konstant går på diett som gjør at du slipper ut minst mulig CO2. 

For det du vet lokker en dasstømming i ytre Oslofjord noen ekstra "makreller" inn i Oslofjorden som i tillegg til å fortære min næringsrike avføring i tillegg fortærer noen av dine giftstoffer. 

Nord West 420

Nord West 420

Foreslår at du som tar miljøet på alvor slutter å slippe ut CO2 da du åpenbart slipper ut for mye. Hvorfor bruker du strøm for å sitte på båtplassen å spre eder og galle? Vi har jo fått beskjed om å spare strøm for spare miljøet! Vi må begynne i det små sier du. 

For det du vet lokker en dasstømming i ytre Oslofjord noen ekstra makreller inn i Oslofjorden som i tillegg til å fortære min næringsrike avføring i tillegg fortærer noen av dine giftstoffer. 

• Create New...