Jump to content

Edit History

Nord West 420

Nord West 420

35 minutes ago, Pinkvin said:

Jeg jobber ikke i renovasjonen så det må du spørre de om. Kan vel også hende at de komposterer bioavfall og selger det på sekker til kona i huset så hun kan ha det i potteplanene i stua, eller på tomatene i drivhuset. Ikke vet jeg, spør de som gjør jobben. 

-

Jeg spurte om hvor lang tid det vil ta før løs masse tørker i ditt toalett og hvor du bringer det dersom du og din familie er dårlig i magen (feks. etter bad i min eddik og saltvannsblandede avføring 300m ifra badeplassen deres).  

Nord West 420

Nord West 420

34 minutes ago, Pinkvin said:

Jeg jobber ikke i renovasjonen så det må du spørre de om. Kan vel også hende at de komposterer bioavfall og selger det på sekker til kona i huset så hun kan ha det i potteplanene i stua, eller på tomatene i drivhuset. Ikke vet jeg, spør de som gjør jobben. 

-

Jeg spurte om hvor lang tid det vil ta før løs masse tørker i ditt toalett og hvor du bringer det dersom du og din familie er dårlig i magen (etter bad i min eddik og saltvannsblandede avføring 300m ifra badeplassen deres).  

Nord West 420

Nord West 420

33 minutes ago, Pinkvin said:

-

Jeg spurte om hvor lang tid det vil ta før løs masse tørker i ditt toalett og hvor du bringer det dersom du og din familie er dårlig i magen (etter bad i min eddik og saltvannsblandede avføring).  

Nord West 420

Nord West 420

29 minutes ago, Pinkvin said:

-

Jeg spurte om hvor lang tid det vil ta før løs masse tørker i ditt toalett og hvor du bringer det dersom du og din familie er dårlig i magen. 

• Create New...