Jump to content

Edit History

Nord West 420

Nord West 420

5 minutes ago, Pinkvin said:

Og dieselpumpe og tømmestasjon på samme sted kan jo være smart, eller?

Jeg tror det er smartere å la septiken gå i sjøen enn på tømmestasjon. Det er organisk avfall. Følgelig har jeg kompost hjemme og naturlig kompost i sjøen. På fjellet driter jeg i skauen. Hunder driter over alt. Forbud mot hunder på skogstier er mitt forslag til fanatikere mot bakterier som om bakterier er gift. 99% av bakterier er sunne og nødvendige for god helse. Å injisere bæsj i andres tarmsystem ser ut til å kunne gjøre god helsemessig nytte hos noen. Selvfølgelig ønsker man ikke salmonella/e-coli men det er det så godt som umulig å få septiker fra fritidsbåter som tømmes fornuftig i havet er min påstand til tross for at flere her mener å anse organisk septik som verre enn gift. 

Nord West 420

Nord West 420

1 minute ago, Pinkvin said:

Og dieselpumpe og tømmestasjon på samme sted kan jo være smart, eller?

Jeg tror det er smartere å la septiken gå i sjøen enn på tømmestasjon. Det er jo organisk avfall. Følgelig har jeg kompost hjemme og naturlig kompost i sjøen. På fjellet driter jeg i skauen. Hunder driter over alt. Forbud mot hunder på skogstier er mitt forslag til fanatikere mot bakterier som om bakterier er gift. 99% av bakterier er sunne og nødvendige for god helse. Å injisere bæsj i andres tarmsystem ser ut til å kunne gjøre god helsemessig nytte hos noen. Selvfølgelig ønsker man ikke salmonella/e-coli men det er det så godt som umulig å få septiker fra fritidsbåter som tømmes fornuftig i havet er min påstand til tross for at flere her mener å anse organisk septik som verre enn gift. 

• Create New...