Zitt Svart 17.Januar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2017 Hvis Nei-siden har brukt slike udokumenterte argumenter, så har de vel gjort seg selv en bjørnetjeneste. Folk som har lagt på vippen mellom ja og nei, har kanskje avslørt det hele som en bløff. Jeg selv har ikke så sterke meningen om det hele, men synes jo at en bro tar seg bedre ut en ferger. Håper jeg en dag kan komme med rapport om finfin fiskefangst under broen. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 24.Januar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2017 Nå når vi trodde alle farer var over, kommer det nye problemer! Fisken er reddet, men regnskogen er i stor fare pga broen og veiene som skal bygges! https://www.nrk.no/hordaland/fylkesmannen-slaktar-hordfast-plan-1.13339064 Jeg kunne forstått det hvis rosebusken til fruen røk til! Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 25.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2017 Får håpe det ikke blir krig i landet. Da vil det aldri kunne bygges opp igjen. Da må vi bo under en økologisk pappeske i mange tiår mens enhver skroting fra enhver organisasjon skal kunne uttalte seg og sie nei- vi vil ikke ha hus og vei her- Legg det heller hos naboen. .. Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 25.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2017 Vel, syns nå at det er såpass med nedbør her på vestlandet at all skog kan beskrives som regnskog. Så det er slutt på all bygging. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.