bouche Startet 15.Januar.2017 Del på Facebook Startet 15.Januar.2017 Har etter en gammel lekkasje som ble fikset for en tid tilbake fått bobler i lakken på ene veggen i forpiggen. Det jeg lurer på er om det kan gjøres noe med dette. Har lurt på om mulighet er å pusse ned akuratt dette området og lakke der, eller om jeg må lakke over hele veggen. Noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
Tallisman Svart 15.Januar.2017 Del på Facebook Svart 15.Januar.2017 Vær oppmerksom på att der du sliper ned til bart treverk og påfører ny lakk vil du få mørke flekker . Er derfor ikke lett og få en skadet innredning like pen som før skaden oppstod. Sitér dette innlegget Link to post
Riddar4 Svart 16.Januar.2017 Del på Facebook Svart 16.Januar.2017 Hvis fuktskaden er ferdig utviklet, er det et alternativ å legge på bredere lister som dekker skadene. Da slipper du ihvertfall å pusse hele flatene som må gjøres hvis det skal bli fint. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 16.Januar.2017 Del på Facebook Svart 16.Januar.2017 Den var ikke dum Riddar4! Det går også utmerket å lime på lister med monteringslim, sitter som bare rakker'n. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 16.Januar.2017 Del på Facebook Svart 16.Januar.2017 Forsøk med Owatrol teakolje og tørk av etter 15min. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
bouche Svart 16.Januar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Januar.2017 Forsøk med Owatrol teakolje og tørk av etter 15min. Mener du at jeg skal pensle/stryke på Owatrol teakolje rett på området uten noe forarbeid ? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 16.Januar.2017 Del på Facebook Svart 16.Januar.2017 Da kan du i så fall glemme å lime på bredere list etterpå. Skal noe fikses, uansett, så må den skadde lakken fjernes. Lakken har sluppet treverket. Og det er luften mellom lakken og treverket som er misfargingen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.