Hosse Svart 1.Februar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2017 Jeg har som sagt noe Litex plater liggende. Lurer på om jeg prøver å bygge noe ut fra de. Ender vel opp med å kaste alt å bestille nytt fra Agder Boat:-) Morsomt prosjekt likevel da! Sitér dette innlegget Link to post
Hosse Svart 2.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2017 Har snakket litt med Scand nå. Tenkte egentlig spare meg tid å bare bestille selve kjøleskapet fra de. Når jeg pratet med de nå ble jeg plutselig usikker likevel. Denne er laget av kun 3 lager glassfiber og så gelcoat. Det kan vel virkelig ikke være godt nok isolert, eller hva tenker dere? Kjipt å bruke 3.200 kr på den i tillegg til de 4.000 kr jeg brukte på aggregatet og det blir ikke kaldt nok.. Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 2.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2017 Dersom det ikke er noen isolasjon, så vil det "ete" strøm. Du kan jo etterisolere utvendig så tykt du får plass til. Sitér dette innlegget Link to post
Hosse Svart 5.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2017 Ja, må jo det. Men er det virkelig verdt 3.200 kr for å kjøpe en plastbøtte fra Scand, eller burde jeg bygge en selv til en brøkdel av prisen? Sitér dette innlegget Link to post
Nero II Svart 6.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2017 Slik du stiller spørsmålet er vel svaret gitt. For egen del kan jeg si at er det noe jeg ikke vil bruke tid og penger på, så er det å skaffe meg en ergrelse i båten. Bygg sjøl, så vei du hva du får. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.