Maika Startet 20.Januar.2017 Link til dette innlegget Startet 20.Januar.2017 Mor på 70+ hadde en Askeladd som hun brukte for seil, ro og motor rundt i Hvaler-skjærgården, men solgte den nylig fordi den ble for tung å dra opp på land, pluss at den ikke var veldig sjøsterk. Nå har hun sett på "Monsen på villspor", og funnet ut at en slik er perfekt for henne og kjæresten: http://www.hobiecat.com/mirage/mirage-tandem-island/ Den ser ut til å være både morsom, allsidig og trygg. Noen som har testet? Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 20.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2017 Så den på Monsen-programmet jeg også. Har ikke testet den, men som gammel seiler har jeg veldig lyst til å prøve en slik. Kunne vært et morsomt leketøy for far og arvingene. Jeg ser at Aktiv Fritid selger tandemutgaven for 80.000,-, og single-utgaven for 62.900,-. Stive priser! Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Midtpinne Svart 20.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2017 Dette står på lista over ting jeg skal kjøpe når jeg blir rik. Så den også på "Monsen på villspor", det ser utrolig morsomt ut. Arvingen var enig. Dersom jeg kjøpte en slik skulle hun pakke soveposen og seile på tur. Hun hadde allerede planer om hvor hun skulle dra. Hun er 9. Fikk skikkelig lyst på tandemversjonen, men vi får vente noen år enda. Sitér dette innlegget Link to post
Asheim Svart 23.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2017 En herre ved navn Mann har gjort en ganske spektakulær test av en slik sak, og viste samtidig hvorfor han heter det han heter. Du kan bl.a. lese litt her: https://www.outsideonline.com/2026611/greatest-boat-race-ever-dreamed-over-beers Sitér dette innlegget Link to post
oberst1 Svart 23.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2017 Broder' har en slik, 3. året nå. De er ofte to på tur og synes den er morsom og trygg. Litt våt må man regne med å bli, men hører bare skryt og morsomme opplevelser. PS. De bruker den i store elver og dels Atlanterhavskysten av Florida, bølger og vind oppleves der også ;) Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 24.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2017 Så veldig morro ut på Monsen programmet ja! Var litt stiv pris synes jeg, men kommer jo an på bruken og formålet.. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Heavythor Svart 11.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2021 Koster 39000.- i Sverige Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 12.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2021 (redigert) Hvor? Her koster den over 100 000,-: https://www.kayakstore.se/products/mirage-tandem-island I tillegg vil man typisk ha trampoliner og frakte-hjul. Redigert 12.Mars.2021 av Maika (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.