Maika Startet 21.Januar.2017 Del på Facebook Startet 21.Januar.2017 Jeg har kjøpt en Yamaha 8hk 2-takt fra 2006 av en forhandler som hadde tatt service på denne. Den virker helt topp, det eneste jeg lurer på om det er normalt at det spruter rundt girpinnen (hvis det er det den heter), se video: Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 21.Januar.2017 Del på Facebook Svart 21.Januar.2017 Er gummi hetta satt skikkelig nedi på undervannshuset? Hvis de har byttet impeller på den ikke satt på gummi belgen igjen, kommer det mye lyd der. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Maika Svart 22.Januar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2017 Impeller skal ha blitt skiftet, så jeg får vel demontere og sjekke. Er det "C" på dette bildet du mener? Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 22.Januar.2017 Del på Facebook Svart 22.Januar.2017 (redigert) Nei, den som er synlig på filmen. Mener den er en som skal tette i delen over undervannshuset, det som står igjen når du drar ned undervannshuset. Kjenner om den er løs. Redigert 22.Januar.2017 av Inter 9000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Maika Svart 22.Januar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2017 Den var mulig å rikke litt på den, tester litt mer en varmere dag. Takk for hjelpen! (Spent på å prøve denne på 3 meters alu-ribben. 3,5hk gikk framover, 5hk fikk meg og én unge i plan, 8hk får meg, kona og kanskje en eller begge unga opp..) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.