Astor Startet 23.Januar.2017 Link til dette innlegget Startet 23.Januar.2017 Sætre Båtforening og Båtens Verden arrangerer: Torsdag 27. januar kl. 19.00 kommer Inger Johanne og Sten Stensen til Losen på Sætre for å fortelle om turen de har hatt på kanalene ned mot Svartehavet. Benytt sjansen til å høre om en tur de aller færreste av oss har tilbakelagt.Restauranten er åpen for servering.Gratis adgang Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Gew77 Svart 23.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2017 Har planer om et besøk dit:) Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
Framtia Svart 23.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2017 regner med det er torsdag 26. januar? Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Pequod Svart 23.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2017 Jeg må jo bare komme med spørsmålet: Er det is der nå? Jeg har bare vært ut mot Steilene så langt i år, og så ikke snurten av is, men nå har det jo vært noen kuldegrader i det siste, så jeg vet ikke helt hvordan det ser ut etter Steilene og i Håøyfjorden? For meg ville det faktisk vært mest praktisk og enklest å tatt båten over fjorden, men jeg regner vel med at det blir litt vanskelig... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Astor Svart 23.Januar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2017 Det er selvsagt torsdag fk. 26. januar. Beklager trykkleif. Det er pr. dato is inn til Sætre. Det er fortsatt kaldt om natten. På Hurum har Sætre vært en av de kaldeste stedene i kommunen i det siste. Det er greit med parkering ved Losen. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.