DALABONDE Startet 27.Januar.2017 Link til dette innlegget Startet 27.Januar.2017 Hvordan kan jeg stoppe en liten vannlekkasje,som kommer inn helt akterut i kabinen.Det kommer inn,når det er regn/vind samtidig.I fjor høst forsøkte å tette langs glassfiberplatene,der skroget er skrudd sammen. Etter først å tettet med Tech7. I år må jeg gjøre et nytt forsøk på å få dette tett. Jeg ser også et lite tilløp ,til at vannet kan "trenge" inn i et vindu i kabinen,men det er minimalt. Jeg har vært inne på "skifte ut" skruer i "overgangen" til en større dimensjon? Er der et fugestoff som også kan brukes,slik at dette tetter bedre,før Tech 7. Mottar alle gode råd!! Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 27.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2017 Har du bilder? Husker ikke hvordan sammenføyning er på den båten. Teck 7 pleier å fungere bra for meg. Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 27.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2017 Teck7 er jo bra for litt større sprekker. Hvis dette er små sprekker så kan Captein Tolley være en løsning. Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Rytteren Svart 28.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2017 Jeg hadde også en sjau på båten min på grunn av lekkasje rundt vinduene. Det er utrolig hvor mye vann det kan komme inn gjennom en liten sprekk... Kan anbefale Captain Tolley på det varmeste! https://www.maritim.no/captain-tolley-250ml#.WI0BgGwzVMs Sitér dette innlegget Link to post
Batty Svart 19.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2019 Kanskje du bør sjekke festene til rekkverket på taket. Det kan ofte være slitasje under festene der vannet renner inn. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.