Streamer Startet 29.Januar.2017 Link til dette innlegget Startet 29.Januar.2017 Hei! Jeg er en førstegangs kjøper, og jeg vil gjerne høre om noen av dere har erfaringer med disse båtene. Jeg planlegger å ha båten på båthenger med brems, slik at jeg har valgmuligheter i forhold til hvor jeg vil dra. Bor i Oppegård, og har ikke båtplass. Behovet er fisketur med barna (6 og 12), og kosetur med familie og venner. Blir nok en og annen dorgetur etter sjø ørret og havabbor, og kanskje noen forsøk på dypvannsfiske (havfiske). Jeg vet at disse båtene ikke har all verdens plass ombord, og at det dermed blir et kompromiss, men tror dere disse båtene vil fungere til mitt bruk? Ønsker aluminium for å kunne dra båten i land på sandstrand osv. mvh Frank Sitér dette innlegget Link to post
EvenEB Svart 30.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2017 Har en del timer i en 57br og kan ihvertfall gå god for at cross-båtene er et vellykket konsept. Skikkelig kvalitet og gode sjøegenskaper. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 30.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2017 Båtene har jo gjort det veldig bra i alle båttester og lignende, så kvalitetsmessig etc. er de jo helt på topp, om enn noe dyre i innkjøp, kontra glassfiber-modellen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.