Ingper Startet 30.Januar.2017 Link til dette innlegget Startet 30.Januar.2017 Var hittar jag mässingskruvar med hål i, som passar täcklocken på bild ? Skruvens mått är c:a 4,0x20mm och användes åtminstone av NB Marine för att fästa upp olika delar av båtarnas inredning. Jag har massor av täcklock i alla färger jag behöver, men skruvarna börjar ta slut. Visst kan jag borra hål i vanliga mässingskruvar, men varven måste ju ha köpt dem från någonstans. Någon som vet var jag kan köpa fler skruvar av (exakt) denna modell ? Sitér dette innlegget Ingemar E. NB Forum Link to post
Cheyenne Svart 30.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2017 Disse skruene har jeg kjøpt hos Maritim. Der heter de inkaskruer. Finnes i forskjellige lengder. Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 30.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2017 Limma Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Ingper Svart 30.Januar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2017 Tack för tipset om Maritim, det är exakt sådana som jag menade. Problemet är dock att Maritim inte skickar till Sverige, men jag får försöka lösa det..... Sitér dette innlegget Ingemar E. NB Forum Link to post
Orahavn Svart 31.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2017 Og hvor får man tak i disse "täcklocken" i alle fasonger og farger? Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 31.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2017 Tack för tipset om Maritim, det är exakt sådana som jag menade. Problemet är dock att Maritim inte skickar till Sverige, men jag får försöka lösa det..... Om du inte hittar det någon annanstans kan jag handla på maritim och skicka till dig. Sitér dette innlegget Link to post
Ingper Svart 1.Februar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2017 Og hvor får man tak i disse "täcklocken" i alle fasonger og farger? Redan Maritim har ju ganska många olika i sin katalog. Men jag fick med några hundra täcklock/hetter i de färger som passar min båt från varvet en gång i tiden när jag köpte båten, så det är bara skruer som saknas..... Sitér dette innlegget Ingemar E. NB Forum Link to post
Ingper Svart 14.Februar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2017 STORT tack till Kallethekid, som handlade åt mig i Maritims butik och skickade skruvarna med posten :thumbsup: Sitér dette innlegget Ingemar E. NB Forum Link to post
Kallethekid Svart 14.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2017 Bara kul att kunna hjälpa till! Pengarna har kommit in också såg jag idag. Sitér dette innlegget Link to post
Udden2 Svart 24.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2018 Herregud där är ju skruven som jag också har letat efter !! Kallethekid skulle du kunna hjälpa mig också ? ? bor ju i sverige jag med... Sitér dette innlegget Link to post
Fyrlykten Svart 24.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2018 http://agderboat.mamutweb.com/Shop/Search?q=inka&page=1 Hei! Du kan prøve å bestille skruene hos Agder boat, det ser ut til at de sender til Sverige også. Ville prøvd iallefall Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Udden2 Svart 25.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2018 Fyrlykten skrev for 9 timer siden: http://agderboat.mamutweb.com/Shop/Search?q=inka&page=1 Hei! Du kan prøve å bestille skruene hos Agder boat, det ser ut til at de sender til Sverige også. Ville prøvd iallefall Tack. Då vart det beställt. Men dyrt blev det ? Sitér dette innlegget Link to post
Fyrlykten Svart 25.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2018 Merkelig at du ikke får kjøpt dette i Sverige, har du sjekket i alle båtutstyrsbutikker? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Ingper Svart 26.Februar.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2018 Fyrlykten skrev for 19 timer siden: Merkelig at du ikke får kjøpt dette i Sverige, har du sjekket i alle båtutstyrsbutikker? Den finns inte, tro mig. Jag har själv letat i över tio år efter denna skruv i Sverige. Verkar bara säljas i Norge och på något ställe till i världen. Sitér dette innlegget Ingemar E. NB Forum Link to post
Fyrlykten Svart 26.Februar.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2018 Jeg skjønner Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.