Jump to content

Edit History

Fergu

Fergu

Tidligere fikk jeg ikke 4 enheter til å fungere i appen, det fungerer nå. Det eneste som er til å stole på er avlest spenning og temperatur. Den grafiske fremstillingen lever sitt eget liv etter noen dager med batteribelastning. Etter 3-4 dager ombord viser den grafiske delen av appen at batterikapasiteten er  rundt 30%. Dette til tross for full oppladning etter flere timer gange på motoren. Lading noen timer med CTEK lader/landstrøm gjenoppretter den grafiske fremstillingen.
Jeg bruker android telefon. For de som har iphone er det heller tvilsomt om det noen gang vil fungere. Jeg anbefaler å lese tilbakemeldingene som står på Google Play og App Store. De fleste klagene dreier seg om iphone som ikke fungerer og total mangel på tilbakemelding fra CTEK.

Fergu

Fergu

Tidligere fikk jeg ikke 4 enheter til å fungere i appen, det fungerer nå. Det eneste som er til å stole på er avlest spenning og temperatur. Den grafiske fremstillingen lever sitt eget liv etter noen dager med batteribelastning. Etter 3-4 dager ombord viser den grafiske delen av appen at batterikapasiteten er  rundt 30%. Dette til tross for full oppladning etter flere timer gange på motoren. Lading noen timer med CTEK lader/landstrøm gjenoppretter den grafiske fremstillingen.
Jeg bruker android telefon. For de som har iphone er det heller tvilsomt om det noen gang vil fungere. Jeg anbefaler å lese tilbakemeldingene som står Google Play og App Store. De fleste klagene dreier seg om iphone som ikke fungerer og total mangel på tilbakemelding fra CTEK.

Fergu

Fergu

Jeg bruker android telefon. For de som har iphone er det heller tvilsomt om det noen gang vil fungere. Jeg anbefaler å lese tilbakemeldingene som står Play Butikk og App Store. De fleste klagene dreier seg om iphone som ikke fungerer og total mangel på tilbakemelding fra CTEK.

• Create New...