Uttern D66 Startet 3.Februar.2017 Del på Facebook Startet 3.Februar.2017 Hei Jeg skal ha nye batteri i båten min. Kun forbruk Jeg har fått tak i 140Ah Bosch fritid , det bør vel holde med 3 stk. Da har jeg ca 210 Ah tilgjengelig før jeg Må lade.... Får dette batteriet til 1049,- stk inkl moms.blybatteri er det. Må vel være OK pris... Hva ville dere gått for? Sitér dette innlegget Link to post
Guzzi Svart 4.Februar.2017 Del på Facebook Svart 4.Februar.2017 Høres greit ut. Nesten mistenkelig billig, spør du meg. Men du har kanskje fått et veldig godt tilbud. Prisen er omtrent samme som for 100 Ah fra Biltema. 3x140 er forøvrig mye batteri, men man kan vel aldri få for mye :-) Sitér dette innlegget Link to post
Uttern D66 Svart 4.Februar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Februar.2017 På tilbud nå. OK, skal regne over forbruk og sjekke dynamo str. Pr i dag er alt koplet som en bank, kombinert start og forbruk. Hvordan er det å ha blysyre batteri i et rom i salongen. Sover der av og til. Tenkte på lukt evnt damping fra batteriet. Sitér dette innlegget Link to post
Guzzi Svart 4.Februar.2017 Del på Facebook Svart 4.Februar.2017 Siden du spør selv, så har du åpenbart tenkt tanken at det ikke er lurt å bo sammen med batteriene. Jeg ville ikke gjort det. Du bør også vurdere å ha ett av batteriene separert fra de to andre. Bruk en bryter som gir 0 - 1 - 2 - 1+2. Når du kjører på 1+2, så blir det som om alle er koblet sammen. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 4.Februar.2017 Del på Facebook Svart 4.Februar.2017 Hvor er dette tilbudet? Sitér dette innlegget Link to post
Uttern D66 Svart 5.Februar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Februar.2017 Kan noen forklare hvorfor man ikke vil ha batteri under salongen, gjelder dette alle typer batteri? Meca Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.