Jump to content

Teak eller Synteak

Avio

Recommended Posts

Jeg skal bytte teakdekk når jeg får råd, blir vel til neste år håper jeg. Det blir i da fall en form for syntetisk teak. Jeg orker ikke all jobben med et teakdekk. Jeg skal ha det mest mulig vedlikeholdsfritt.

Jeg har en gammel tresnekke, og har hatt og har en del tredetaljer på plastbåtene. Skal man starte en uendelig debatt i båthavna starter man bare en diskusjon om hvordan diverse trevirke skal behandles. Det er en grunn til at disse debattene tar av, og den er enkel. Det finnes ikke noe vidundermiddel, det er et ........ arbeid uansett hva du gjør.

De fleste er religiøst overbevist om at det produktet eller metoden de driver meg akkurat nå er svaret.

De fleste er religiøst overbevist om at det produktet eller metoden de driver meg akkurat nå er svaret.

Ja - og tenke seg til at alle sammen tar feil! Det er bare jeg som har forstått hvordan teak skal behandles!

Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...