Tt2 Startet 4.Februar.2017 Link til dette innlegget Startet 4.Februar.2017 Har kjøpt en båt med hfl generator i. Har tenkt å ta den ut, da den trolig ikke vil bli brukt av meg. Årsmodel 1994 , lite timer og virker greit. Noen som vet hva noe slikt kan være verd Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 4.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2017 Mellom 5 og 10.000 kanskje Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
OddArild Svart 5.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2017 Jeg er intresert om du vil selge :) Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 5.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2017 Eg og. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 7.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2017 Jeg ville forøvrig tenke meg nøye om før jeg hadde skrudd ut et velfungerende aggregat. Det er kjekt å ha :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
nordan family 27 Svart 7.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2017 I hovedsak enig. Men jeg har selv tenkt på å skru ut mitt i flere år - det går så altfor lite i forhold til jobben med konservering og service. Så er det såpass nytt med lite timer at det nok har en omsetningsverdi som er grei. Så ørlite sympati med trådstarter har jeg - selv om det (foreløpig) har blitt med tanken hos meg selv. Veldig kjekt å ha de få timene det faktisk er i bruk (tror jeg er på 4-5-6 timer i snitt pr år) - varmt vann og litt batterilading Sitér dette innlegget Link to post
Tt2 Svart 8.Februar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2017 Takk for svar og intr. Ligger mye i uthavn og setter pris på stillheten. Har ikke savnet aggr. ennå. Har tenkt mye for og imot. Sparer noen kilo også, er ikke verdens største motor i båten. Tror jeg tar det ut og setter inn 2 ekstra batt. i forbruksbanken. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.