simtech Startet 4.Februar.2017 Link til dette innlegget Startet 4.Februar.2017 (redigert) Hei! Jeg er i full sving med å utbedre ett elektrisk annlegg på en Windy 7800 fra 90 tallet. Råfin båt. Dessverre har trimflapsene fra Bennett tatt kvelden. Det vil si, jeg tror pumpa er i topp stand, men brytern og trafo osv er gåen. Dette var en svart klump som det ikke var mulig å fikse etter min mening. Spørsmålet er nå - Hva trenger jeg for å utbedre dette? På bildet vises indikatorer og bryterne..De er kobt helt ut, men indiikatorene er det liv i, men de må kalibrereror jeg. https://www.maritim.no/bennett-manoverpanel-std#.WJXqAVXhCUk Vil det i teorien bare være å kjøpe inn ett slikt panel og nærmest "plugn play" eller trenger jeg noe mer? Sliter med å fnne dokumenntasjon på det nåværende systemet nemlig. :) Redigert 4.Februar.2017 av simtech (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.