Jump to content

Saga 29/315 vs Viksund 310, mål stikkøye?

Edh1

Recommended Posts

Nå har stikk køya ombord hos oss vært reservert for ungdommen, men jeg har prøvd den ved flere anledninger jeg og.

Med mine røslige 190 og ditto kilo, har jeg ikke opplevd denne som trang, tvert om.

Har også venner av oss som kun bruker denne ombord i sin Saga for 2 voksne, da de liker den best.

Hvordan det er i andre båter, det bruker ikke jeg tid på å sammenligne, for mye vil ha mer og fanden vil ha fler.....hehe, altså

vil man gjerne ha større og større...Men trenger man det? Eller bør man bruke penga og energien på noe annet, som er 

viktigere?

Men smaken er som baken, og det som er riktig for meg, er kanskje ikke riktig for deg. Men står selvsagt gjerne på barrikadene for

Saga og dens kvaliteter  :thumbsup:

Vi har 150cm i vår akterkabin i dag og synes dette er luksus. Det er derfor vi er litt i tvil. Vi ønsker oss en lukket båt, ikke mer kalesje. Jeg er svak for sagaen men fruen synes stikken ser litt smal ut. Vi er 4 og alle må ligge godt. Vi vurderer flere båter i denne nisjen; Viksund, Saga, NB, Skilsø, etc. Erfaringer generelt mottas med takk:-).

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...