Guest Thostr Startet 8.Februar.2017 Link til dette innlegget Startet 8.Februar.2017 Her er bilde av kompasset som stod på min Whitlock Cobra-pidestal tidligere, forrige eier har laget en provisorisk løsning med finerplate og Jula-kompass der hvor kompasset er på bildet. Noen som kan hjelpe med å identifisere? Det likner mye på Garmin Silva 125b, men kan disse monteres liggende? Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 8.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2017 Er det dette? http://www.watski.no/Silva-85-115h0 Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 9.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2017 skulle kunne vare Plath kompass (Hamburg) står det ikke noe navn ? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Guest Thostr Svart 9.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2017 Jeg har ikke kompasset, alt jeg har er bilder av det - i mindre bra kvalitet. Her er et forsøk på å gjøre det litt bedre: Innfestingen er ikke sirkulær men et ovalt rektangel - bredden er 145mm. Det stemmer faktisk perfekt med ... Plath Merkur SE Compass, Gunga Din! Ikke så glad for prisene som dukker opp når jeg søker på det :-) Men skal måle litt nærmere, virker definitivt som det kan være dette. Takk! Sitér dette innlegget Link to post
Guest Thostr Svart 14.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2017 Jeg har ikke helt klart å slå meg til ro med at Scanmar puttet et tysk kompass i sin stolte svenske skute. I dag kom jeg over papirer i båten som setter en stopper for mysteriet: Perfekt visuell match, og fra "riktig land". Det er altså et Silva 105 / PBEC. Markedet flommer ikke akkurat over med disse! En lokal tysk nettauksjon er alt jeg har å håpe på akkurat nå :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.