finnskogkrabba Startet 11.Februar.2017 Link til dette innlegget Startet 11.Februar.2017 Jeg har solgt min gamle båt og er på jakt etter en annen, ikke fullt så gammel båt. Tenkte meg noe rundt 35 fot. Planlegger for øyeblikket å se på en Draco 34 Zircon, 94-95 modell. Motorene er Volvo kad 42. Er det noen som har noen erfaringer eller synspunkter med denne båttypen? Sitér dette innlegget Link to post
finnskogkrabba Svart 21.Februar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2017 Den heter jo Draco 3400 Zircon, produsert av Windy(etter 92.) så da er det vel ikke noe rart..... Men nå finner jeg ut det meste selv, da jeg kjøpte båten. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 21.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2017 Stilig båt, har alltid hatt et svakt hjerte for den :-) Bredeste båten som finnes... 3.85 bred? gratulerer med Schtilig skute! Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
finnskogkrabba Svart 21.Februar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2017 Takk for det Windy37GM. Ja, det er en romslig båt i forhold til lengden. Og mange fine løsninger. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.