Jump to content

Lydanlegg båt

COOP

Recommended Posts

Her er det en hyggelig fyr som spør om råd om stereoanlegg I båt. Det er ingen av dere som vet om han noen gang kommer til å påføre noen som helst støy med sin båtstereo. Allikevel møtes han med pekefingeren. Skam på dere!

Enkelte her på båtplassen synes å plages av det meste. For de det gjelder så kan jeg anbefale sjøsetting på en eller annen pytt på Hardangervidda til våren. Da kan dere slippe alt det ubehagelige som påføres dere, av oss som bare elsker båt og båtliv!

Her er det en hyggelig fyr som spør om råd om stereoanlegg I båt. Det er ingen av dere som vet om han noen gang kommer til å påføre noen som helst støy med sin båtstereo. Allikevel møtes han med pekefingeren. Skam på dere!

Enkelte her på båtplassen synes å plages av det meste. For de det gjelder så kan jeg anbefale sjøsetting på en eller annen pytt på Hardangervidda til våren. Da kan dere slippe alt det ubehagelige som påføres dere, av oss som bare elsker båt og båtliv!

Nei, på Hardangervida vil me ikkje ha dei. At du kan foreslå noko slikt? Stakkars reinsdyr, ja oss hardingar og! Fysj og fysj!

jeg har hatt stereoanlegg i mine båter, i min gamle båt hadde jeg et et sett fremme 6,5" i sidene og diskanter oppe ved vindskjermen og 6x5" bak  og en ekstra 8" subb og 2 forsterkere dette spilte meget bra i båten og ble brukt mye.

I dagens båt har jeg støpt inn og integrert alle høytallere både ute og inn tilsammen 6 høytallere, 2 stk 8" subber ute og en 11" subb inn med tilstrekkelig forsterkere godt skjult, dette spiller  svært godt.

jeg har alltid vert glad i musikk og stereoanlegg og har bygd mange anlegg i bilene mine, men jeg er av den oppfaring at man kan fint nytte det man liker så lenge man tar hensyn til de rundt seg, så jeg har ikke for vane å spille spesielt høyt i tettbygde strøk/ Bygge. jeg er heller ikke til plage får noe når jeg er på sjøen. spiller aldri for andre en meg selv i båten når vi ligger i gjestehavner. er heller ikke plaget med så altfor mye båter i fjorden så der kan jeg også spille musikk uten å plage noen.

Man kan etter min mening bygge så stor man vil så lenge det brukes med fornuft, og ikke går inn får å plage andre, de som ikke liker at andre har store stereoanlegg i båtene siden, de får få lov til det, om dem er misunnelige eller bare syns det er irriterende å vite at noe har det og at det kan plage dem, de får syns det. sjøen er for alle er det noen som sier å da må man kunne akseptere at folk har forskjellige oppfaring av båtlivet er. jeg klager ikke på at andre kjører med fri eksos over vannlinjen på V8'erene sine eller andre motorer. eller vannscootere som freser rundt i fjorden og leker seg. eller alle ungene som suser rundt inne i gjestehavnene med jollene sine og lager masse skvalpe bølger, der får heller foreldrene lære ungen båt vett.

Draco 1700 TL - Regal 2550 LSC

Det er helt sant, det er mye billig produkter å kjøpe som ikke høres bra ut, man får hva man betaler får. 

Men Nå var det en som var på jakt etter en grei spiller til båten sin og 2 kanskje 4 høytallere  til båten sin. får å kunne ha lit musikk i båten sin. å mange mener det er en plage at folk skal stereo i båten sin.

om en ønsker en spiller i båten får at han og de andre i båten enten vil høre værmeldinger og nyheter sammen eller om de ønsker å lytte til Nrk klassisk mens de ferdes fra havn til hav eller ha lit musikk på i bakgrunn når di ligger til havn å sitter sammen med venner i båten å spiser reker å drikker vin, må man jo få lov til dette. det å si at man skal kjøpe het Headsett får å høre på musikk eller radio syns jeg er helt bak mål. 

Draco 1700 TL - Regal 2550 LSC

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...