jørn Startet 20.Februar.2017 Link til dette innlegget Startet 20.Februar.2017 Hei Noen tips og råd hva jeg kan gjøre med disse? Jeg har liggende baksidestoff, som jeg kan benytte. Lime/sy? Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 22.Februar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2017 Ingen? Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 22.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2017 Ser ut som det er baksidestoffet som er siltent,bør vel skiftest til nytt,event trekke om putene.Har dårlig tru på lim Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 22.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2017 Siden dette er et tydelig slitt trekk så ville nok jeg ha trukket om putene, eventuelt sydd med veldig god overlapping Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 22.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2017 Det er baksiden som er problemet. Du bør selvsagt snart få sydd deg nye puter. Men du kan få de til å vare en sesong til eller to. Mitt tips er tekstillim. Lim fast til kanten, og la tørke under press. Så strekker du mot baksiden og limer med strekk. Gjør en test på annet stoff, så får du gangen i det. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 22.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2017 Ha du sjekket hva Grimstad Plast skal ha for 2 nye puter, Jørn ? Kan jo hende de er rimeligere enn du tror. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 22.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2017 (redigert) Dette er ingenting å klatta på. Du må trekke dei om. Dette er nok langt rimlegare enn du trur. (Ut frå bildet ser det og ut som originalen er av simpel kvalitet.) Redigert 22.Februar.2017 av Fjordgubbe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 22.Februar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2017 Ha du sjekket hva Grimstad Plast skal ha for 2 nye puter, Jørn ? Kan jo hende de er rimeligere enn du tror. Tror ikke de har sørlig lyst til å sy puter til Polar 20 gitt, hehe. Ny puter er uaktuelt nå, skulle bare utvidet levetiden et par år. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.