Roger og Olina Startet 20.Februar.2017 Link til dette innlegget Startet 20.Februar.2017 Har oljelekkasje i bakkant på min Ford Sabre 212hk. (Ford 2704ET) Det kommer ut olje bak svinghjulet. Har tatt av bunnpannen og skal til å bestille pakkninger. Jeg ser disse to gummipakningene. Men hvor skal de to andre? Må jeg skru av veiva? Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 20.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2017 Du finner en manual i dokumentarkivet. Der står det hvordan dette skal monteres for å bli tett. Det er også beskrevet hva "tetttestoff" som skal brukes. Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 20.Februar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2017 Du finner en manual i dokumentarkivet. Der står det hvordan dette skal monteres for å bli tett. Det er også beskrevet hva "tetttestoff" som skal brukes. Er det den manualen på 360 sider du tenker på? Har sett litt på den, men da må jeg se litt mer skjønner jeg.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.